Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:34:41 GMT

گرانفروشی و کم فروشی نان در صدر تخلفات صنفی تیرماه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۲۹۹

گرانفروشی و کم فروشی نان در صدر تخلفات صنفی تیرماه

سعید محمدی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت گشت‌های نظارت و بازرسی، اظهار داشت: در تیر ماه سال جاری ۶۹ هزار و ۴۴۱ مورد بازرسی انجام و ۶ هزار و ۱۹۸ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۱,۹۰۰ میلیارد ریال تنظیم و به مراجع ذیربط ارجاع شده است که بیشترین مورد تخلف مربوط به گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور معتبر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران افزود: بیشترین تخلف گرانفروشی مربوط به نان و کم فروشی هم مربوط به وزن چانه نان بوده است.

محمدی پور ادامه داد: همچنین در تیر ماه بیش از ۶ هزار و ۳۶۰ بازرسی در خصوص قاچاق مواد غذایی اعم از گوشت وارداتی، برنج، چای و روغن خام به ارزش ریالی آن ۱,۷۰۰ میلیارد ریال صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین بیش از ۴ هزار گشت مشترک نیز در این ماه انجام شد که در این گشتهای مشترک، ۴ هزار و ۹۷۵ بازرسی با ۶۶۵ پرونده تخلف به ارزش ۳۵ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال تنظیم شده و به مراجع مربوطه ارجاع شده است.

محمدی پور یادآور شد: مردم از طریق تماس با ۱۲۴ موارد تخلف را گزارش دهند.

کد خبر 5271918 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی قیمت نان گرانفروشی تخلفات صنفی قیمت دلار اقتصاد آمریکا وزارت جهاد کشاورزی مرکز مدیریت راه های کشور شاخص کل بورس قیمت نفت بانک مرکزی قیمت جهانی نفت وزارت نیرو بورس بورس انرژی گمرک ایران قیمت جهانی طلا طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار

االهی رییس اداره صمت شهرستان چابهار گفت:با برنامه ریزی اداره صمت، طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت، نمایندگان فرمانداری، دادگستری، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتحادیه مربوطه و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح شهرستان در حال انجام می‌باشد.

وی افزود:دوشنبه ۶ فروردین ماه، درجریان اجرای طرح نظارتی مذکور و‌بازدید از واحد‌های خبازی شهرستان، برای ۶ واحد صنفی پرونده‌های تخلف تحت عنوان کم فروشی و عدم رعایت موازین ودستور العمل‌های بهداشتی تشکیل شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • عدم درج قیمت و نرخنامه در صدر تخلفات صنفی نوروز
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان