Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:09:35 GMT

زنگ خطر کمبود ذرت با کاهش موجودی بنادر 

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۳۴۲

زنگ خطر کمبود ذرت با کاهش موجودی بنادر 

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: جابجایی دولت و بی توجهی به جریان مستمر تامین نهاده های تولید باعث توقف یک ماهه تامین ارز واردات نهاده های دامی شده است.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی نهاوندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این واقعیت و شرایط موجود مدتها قبل از سوی اتحادیه  پیش بینی و به مراجع ذیربط نیز گزارش شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران، وی افزود: متاسفانه  ‌بی عملی و کندی دست اندرکاران از یکسو و هم زمانی با تغییرات دولت باعث تشدید کمبودها و کاهش جریان ورود نهاده های دامی ذرت به کشور شده است.  

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران تصریح کرد: این وضعیت با وجود پیش بینی افزایش قابل توجه قیمت های جهانی در نیمه دوم سال جاری و آثار خشکسالی چشم‌انداز  شرایط بسیار سختی را در پیش روی مسئولان و مردم ایجاد کرده که کاملا قابل پیشگیری بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهاده دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم، اما شاهد نشانه‌هایی هستیم که حاکی از کاهش تنش‌هاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیتر استانو روز جمعه در نشست با خبرنگاران مستقر در بروکسل گفت که اتحادیه اروپا همواره بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید داشته است. وی ادامه داد: دو روز پیش رهبران اتحادیه اروپا از تمام طرف‌ها در منطقه خواستند که از تشدید اوضاع اجتناب کنند، آن‌ها خواستار خویشتن‌داری شدند و این درخواست همچنان پا برجاست.

این مقام اروپایی افزود: ما از همه در منطقه می‌خواهیم که از تشدید اوضاع پرهیز کنند و حداکثر خویشتن‌داری را در میان شرایط پرتلاطم منطقه، به خرج دهند

استانو در پاسخ به این سئوال که چرا اتحادیه اروپا اقدام نظامی رژیم صهیونیستی را محکوم نمی‌کند گفت: ما از گزارش‌ها مطلع هستیم که اتفاقی ممکن است رخ داده باشد، اما هنوز تائیدیه رسمی از طرف کسی دریافت نکرده‌ایم، بنابراین صدور بیانیه رسمی درباره موضوعی که هنوز کسی مسئولیت آن را نپذیرفته دشوار است.

وی ادامه داد: به هر روی ما گزارش‌ها را دیده‌ایم و اوضاع میدانی را زیر نظر داریم. طی نوبت‌های مختلف هم به صراحت تصریح کرده‌ایم که از تمام طرف‌های درگیر انتظار داریم که از خود خویشتن‌داری نشان داده و اوضاع را تشدید نکنند.

کد خبر 746020

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • اتحادیه اروپا : گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم / نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان | تنش ها میان ایران و اسرائیل کاهش یافته است؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • کمبود این ویتامین سبب کاهش اشتها می‌شود
  • چند ماده غذایی مفید برای تسکین درد مزمن