Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:56:39 GMT

ترس چینی‌ها از مقابله با الهه منصوریان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۳۵۲

ترس چینی‌ها از مقابله با الهه منصوریان

مسابقه الهه منصوریان با حریف چینی برای بار چندم به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا، در حالیکه قرار بود مسابقه حساس الهه منصوریان با لی‌مینگ‌روی (ملقب به دختر معجزه wlf) جمعه برگزار شود، این دیدار برای چندمین‌بار به تاریخ دیگری موکول شد.

منصوریان که در مسابقه قبلی یکی از سوپراستارهای مطرح کشور چین را در سازمان wlf به سختی شکست داده بود،منتظر رویارویی با قهرمان سابق و صاحب کمربند wlf بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در کمال ناباوری مسئولان این سازمان برای چندمین بار زمان برگزاری این مسابقه را به تاریخ دیگری موکول کردند.

هرچند که قرار بود الهه دو هفته پس از مسابقه قبلی به میدان برود،اما چینی‌ها زمان مسابقه را به ۳۱/۷/۲۰۲۱ تغییر دادند.پس از این برای بار چندم زمان مسابقه عوض شد و از الهه خواستند تا در تاریخ ۶/۸/۲۰۲۱ (جمعه همین هفته) به مصاف لی‌مینگ‌روی برود.اما این پایان ماجرا نبود چون مسئولان wlf در اقدامی بسیار عجیب اعلام کردند که زمان برگزاری این مسابقه از ۶/۸/۲۰۲۱ به ۲۵/۹/۲۰۲۱ موکول شده است که این اتفاق تا به حال در تاریخ سازمان wlf رخ نداده بود.

لی‌مینگ‌روی که در سال ۲۰۱۹ کمربند wlf را به دست آورده بود،در نوامبر ۲۰۲۰ در دفاع از کمربند قهرمانی شکست خورد و این کمربند را از دست داد.

درحالیکه حتی پوستر برگزاری این مسابقه پخش شده بود و ورزشگاه شهر henan نیز آماده برگزاری این مصاف بزرگ شده بود،مسولان wlf برای چندمین‌بار آب سردی بر پیکر الهه منصوریان ریختند تا او در اوج آمادگی پایش به رینگ نرسد.

آنطور که در این مورد شنیدیم دلیل این اتفاقها،نگرانی چینی‌ها از عدم آمادگی لی‌مینگ‌روی و شکست احتمالی قهرمانشان است و میترسند که صاحب قبلی کمربند را در این شرایط به مصاف الهه بفرستند.مربی چینی و مدیر برنامه‌های الهه از دیروز پیگیر این قضیه شده‌اند و قرار است که طی یکی،دو روز آینده اعتراضشان را به دست مسئولان بلندپایه wlf برسانند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهه منصوریان الهه منصوریان الهه منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید