Web Analytics Made Easy - Statcounter

قایقران زن نیوزلندی موفق به کسب دو مدال طلا در عرض ۹۰ دقیقه شد.

به گزارش ایلنا،‌ لیزا کرینگتون، ورزشکار رشته کایاک کشور نیوزلند تنها ۹۰ دقیقه بعد از این که موفق شد در رشته کایاک انفرادی ۲۰۰ متر زنان مدال طلا را به خود اختصاص دهد، با رقابت در کنار کاتلین رگال، هم تیمی خود، توانست مدال طلای کایاک دوبل ۵۰۰ متر زنان را نیز برای کشورش به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین مدال طلای پیاپی کرینگتون در المپیک است و او قبلا در المپیک های ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو نیز مدال طلای ۲۰۰ متر کایاک انفرادی را به خود اختصاص داده بود. کرینگتون فردا هم در مسابقات در چندین رشته شرکت خواهد کرد و این شانس را دارد تا بر تعداد مدال های خود اضافه کند.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک المپیک المپیک 2020 توکیو المپیک توکیو 2020 دو و میدانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم بخصوص خانواده‌های معزز شهدا دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدای عزیزمان.

دیگر خبرها

  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان