Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:55:30 GMT

کمک 6 هزار خیر برای تکمیل بیمارستان ساعی خمینی شهر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۴۸۴

کمک 6 هزار خیر برای تکمیل بیمارستان ساعی خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا جورکش در نشست خبری با  اصحاب رسانه اظهار داشت: جلسات متعددی با مدیران دولتی در ارتباط با این بیمارستان داشتیم و تنها قول‌های آن‌ها را دریافت کردیم و این در حالی است که در طول سال‌های گذشته هیچ بودجه‌ای برای تکمیل این بیمارستان تخصیص داده نشده است.

مدیرعامل مجمع خیران بیمارستان ساعی افزود: سال‌ها است بار نیازهای ضروری خمینی شهر به مدرسه، بیمارستان و غیره تنها بر دوش خیران است و دولت‌های مختلف عملا فعالیت چندانی در این زمینه نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک ۶ هزار خیر برای ساخت بیمارستان ساعی

وی با اشاره به اینکه ۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان ساعی تاکنون هزینه شده است، تاکید کرد: حدود ۶ هزار خیر برای این بیمارستان به ما کمک کردند از افرادی که در حد توان اندک خود برای ساخت این بیمارستان  کمک کردند که نیت زیبای آن‌ها برای ما ارزشمند است تا مقادیر میلیاردی که از سوی برخی خیران برای تکمیل بیمارستان اهدا شده است.

جورکش تصریح کرد: مسؤولان علوم پزشکی اصفهان حتی حاضر به افتتاح بخش‌های تکمیل شده نیستند؛ به طور مثال فضای اورژانس مجموعه در طبقه همکف به مساحت یک هزار مربع تکمیل شده و آماده واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی است.

مدیرعامل مجمع خیران بیمارستان ساعی با بیان اینکه این بیمارستان به صورت فازبندی افتتاح خواهد شد، گفت: این پروژه تاکنون ۷۰ تا ۷۵ درصد پیشرفت داشته است و در طول دو تا سه سال آینده  تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: زمین بیمارستان مربوط  به هلال احمر در زمان پهلوی بوده است که اکنون در تملک این بیمارستان قرار دارد.

جورکش با بیان اینکه بیمارستان به صورت کاملا مجهز و وی‌آی‌پی ساخته شده است، تصریح کرد: بهترین مصالح و امکانات و تجهیزات ساختمانی در ساخت بیمارستان ساعی خمینی‌شهر به کار گرفته شده است.

مدیرعامل مجمع خیران بیمارستان ساعی خمینی‌شهر با اشاه به اینکه امروز ارزش ساختمان بیمارستان ساعی نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان است، تاکید کرد: زیربنای کل ساختمان ۳۵ هزار متر مربع و ۳۰۰ تخت خوابه است، همچنین ۶ هزار متر مربع حیاط، ۶ هزار متر مربع پارکینگ طبقاتی، ۱۵۰۰ متر زمین برای آشپرخانه این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های  خیران و کمک شهری به مردم سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۸ تانکر آب، دو تریلی آب معدنی شامل ۳۰ هزار بطری یک و نیم لیتری، ۱۵ کپسول اکسیژن و مقادیری ماسک طی دو تا سه مرحله تاکنون از خمینی شهر به این استان ارسال شده است.

رتبه نخست خمینی‌شهر در تعداد خیران استان اصفهان

جورکش با بیان اینکه خمینی شهر رتبه نخست استان را در تعداد خیران دارد، گفت: پس از تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان خمینی‌شهر، مجمع خیران ساعی به عنوان بازوی خیریه این ستاد معرفی شد.

مدیر عامل مجمع خیران بیمارستان ساعی اضافه کرد: با حمایت مردم، حماسه خوبی را برای حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه شکل دادیم و در زمینه کرونا نیز کمک مناسبی از سوی مردم دریافت کردیم، به گونه‌ای که علاوه بر راه‌اندازی کارگاه  تولید ماسک، گندزدایی شهر و شهرستان‌های اطراف کپسول رایگان نیز برای بیماران در هر بخش شهرستان که مورد نیاز باشد، ارسال می‌شود.

توزیع بیش از ۳۰ هزار ماسک رایگان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

وی با اشاره به اینکه بخشی از این ماسک‌های تولیدی به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود، گفت: به طور مثال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سال گذشته بیش از ۳۰ هزار ماسک بین عزاداران حسینی توزیع شد؛ بخشی از ماسک‌های تولیدی نیز به فروش رسیده و هزینه تولید مجدد ماسک می‌شود.

جورکش با اشاره به اینکه بیشترین کمک خیران در ایام ماه محرم انجام می شود، گفت: سال گذشته ۱۰ روز اول ماه محرم، مردم خمینی‌شهر حدود ۹ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به ساخت بیمارستان خیرساز ساعی کمک کردند که امیدواریم امسال نیز چنین موضعی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان ساعی خمینی شهر خیران خمینی شهر خمینی شهر ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان