Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:42:48 GMT

مشکلات بدحجابی و بی‌حجابی در سواحل باید حل شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۴۸۵

مشکلات بدحجابی و بی‌حجابی در سواحل باید حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخرود در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخرود که ظهر امروز با حضور نماینده مجلس و تعدادی از مدیران شهرستان در مصلی این شهر برگزار شد خواستار اقدامات عملی شورای فرهنگ عمومی شد و اظهار کرد: در گذشته جلسات شورا فقط بیانیه صادر می‌کرد که لازم است اقدامات عملی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم محرم برگزار می‌شود چون سرخرود مهد شور و شعور دینی است و شهدای بزرگواری را تقدیم نظام کرده اما جایگاه سرخرود در شهرستان مناسب نیست هر چه خواستند از ما می‌گیرند اما توجه‌ای به ما نمی‌شود و در داده‌ها مظلوم هستیم.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: بی‌حجابی از دیگر مشکلات ماست و توصیه و تاکید می‌کنم که برای این پدیده تصمیاتی گرفته شود زیرا بی‌حجابی در ساحل بیداد می‌کند و باید فکری با حال آن کرد چون گزارش مکرر مردمی از بی‌حجابی‌ها در مراکز فروش به ما می‌رسد که باعث ناراحتی مردم متدین می‌شود.

امام جمعه سرخرود تصریح کرد: کاش می شد یک قسمت از ساحل را برای مردم سرخرود اختصاص داد تا مردم متدین و خانواده‌های آنان بتوانند از ساحل استفاده کنند و درخواست بانوان سرخرودی برای امنیت در ساحل و اختصاص پارک بانوان با حفظ امنیت کامل از دیگر دغدغه‌های مردم ما است که خواستار پیگیری ویژه مسؤولان برای تحقق آن هستیم.

ولی‌الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اگر مدیران ما دلسوز باشند بسیاری از مشکلات کشور حل می شود

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی رقابت بین شرق و غرب بود اما امروزه لیبرالیسم در مقابل اسلام ایستاده اما به وعده الهی ما پیروزیم چونکه انقلاب را به نهضت امام زمان(عج) وصل می‌کنیم و هر چند فراز و نشیب زیادی در طول ۴۰ سال داشتیم مثل جنگ، تحریم، ترور و تهدید و....اما این فراز و نشیب‌ها خدشه‌ای بر روی مردم وارد نمی‌کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دشمن روی جوانان ما خیلی سرمایه‌گذاری کرده اما چون به وعده الهی باور داریم معتقدیم که این دشمنی‌ها به‌خودشان برمی‌گردد و شاهد پیروزی حق بر باطل خواهیم بود.

فرزانه در خصوص ایام سوگواری ماه محرم بیان کرد: در ایام محرم رهبری الگوی خوبی ارائه کردند و حتی به تنهایی هم می‌شود عزاداری کرد و در طی این دو سال که کرونا آمده و فعلا هست آنچه مهم است اینکه مراسم عزاداری برگزار  شود حتی اگر شده با ۱۰نفر باشد و می‌شود هم پروتکل را رعایت کرد و هم عزاداری کرد و وقتی رهبری پروتکل‌ها را باور دارند پس ما هم باور داریم و می‌شود حسینیه‌ای با تعداد کم هم مراسم را برگزار کرد.

وی ادامه داد: ستادهای شهرستان نباید صورت مسئله را حذف کنند و باید مراسم محرم با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود و باید با درایت و مدیریت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد مناسب مراسم را برگزار کنیم.

فرزانه گفت: همه وظیفه ما اینست که یاران نظام را اضافه کنیم و یکی از راه‌ها این است که برای مردم رفاه ایجاد کنیم نه اینکه نیازهای اولیه مردم فراهم نشود مانند آب شرب و کشاورزی بخش سرخرود که جلسات متعددی در این خصوص برگزار کردیم.

وی اظهار کرد: برای اصلاح شبکه داخلی شهرهای ما آب بهداشتی و شرب تولید می‌کنند اما در شبکه‌های داخلی آب تیره می‌شود که به‌خاطر فرسودگی شبکه توزیع است و در میانگین کشوری ۳۲ درصد آب هدر می‌رود و در اینجا هم به‌خاطر فرسودگی لوله‌ها دچار مشکل تیرگی و هدر رفت آب می‌شویم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر مدیرانی که تابع ولایت فقیه باشند دوستدار مردم باشند به فکر حل مشکلات مردم باشند و این کار و فکردر راس امور  قرار گیرد حتما مشکلات مردم هم حل خواهد شد و امروز روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری است و به برکت اصل ولایت فقیه انتقال قدرت در جمهوری اسلامی به آرامی وبا آرامش انجام می‌شود.

فرزانه در پایان درباره انتقاداتی که در فضای مجازی می‌شود، گفت: همیشه از خبرنگاران خدوم وزحمتکش تقدیر کردم و قدردان زحمات آنان هستم اما برخی  متاسفانه انتقادات خوبی نمی‌کنند و قداست قلم را حفط نکردند شما ابتدا زندگی خودتان را شفاف کنید بعد در باره شفافیت مدیران حرف بزنید خبرنگاران باید آداب و اصول این حرفه را رعایت کنند.

در پایان به مناسبت روز خبرنگار از سوی دفتر امام جمعه سرخ رود از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان محمودآباد با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی مهدی تقی زاده ولی الله فرزانه محمودآباد پروتکل ها بی حجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از تلاش‌های سردار رادان و مجموعه فراجا برای مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر و ظرافت مساله، جلوگیری از کشف حجاب با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات معیشتی و ارزی به مردم فشار زیادی وارد کرده و مردم تصور می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آنان نداریم؛ در حالی که ما به خوبی از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت معیشتی و ارزی کشور برگزار شود تا مردم بدانند ما در موضوع معیشت و مباحث ارزی، دغدغه‌مند هستیم.

کد خبر 6085245 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • پاک سازی سواحل کیش در روز جهانی زمین پاک
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است