Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:47:26 GMT

شمار قربانیان کرونا در روسیه از ۱۶۰ هزار نفر هم گذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۵۳۷

شمار قربانیان کرونا در روسیه از ۱۶۰ هزار نفر هم گذشت

با ثبت کمترین تعداد آلودگی روزانه از اوایل تیر ماه، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به ۶ میلیون و ۳۳۴ هزار نفر رسید که از این تعداد بیش از ۵۱۳ هزار نفر تحت درمان بوده و حدود ۵ میلیون و ۶۶۰ هزار بیمار بهبود یافته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»،ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (سه‌شنبه) گزارش داد که تعداد موارد تأیید شده ازعفونت کووید-19 در این کشور طی یک روز گذشته 22 هزار و 10 مورد افزایش یافت که کمترین میزان آلودگی روزانه از تاریخ 30 ژوئن (9 تیر ماه) به اینطرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، تعداد کل افراد مبتلا به این عفونت در روسیه به 6 میلیون و 334 هزار و 195 نفر رسیده است.

طبق این اطلاعات، بیشترین موارد ابتلای جدید به کووید-19 طی 24 ساعت اخیر، یک هزار و 952 مورد در شهر مسکو، یک هزار و 910 مورد در شهر سن‌پترزبورگ و یک هزار و 540 مورد در منطقه مسکو شناسایی شده است.

در حال حاضر513 هزار و 524 بیمار فعال کرونایی در تمامی 85 منطقه فدرال روسیه همچنان در حال درمان هستند.

این ستاد یادآور شد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه نیز طی روز گذشته 788 مورد افزایش یافت تا در مجموع، 160 هزار و 925 بیمار در اثر این عفونت جان خود را از دست داده‌اند. بیشترین موارد مرگ ناشی از کرونا، 71 نفر در شهر مسکو، 55 بیمار هم در شهر سن‌پترزبورگ و 29 بیمار هم در منطقه مسکو ثبت شده است.

این در حالی است که تعداد شهروندان روس معالجه شده از عفونت کووید-19 طی یک روز گذشته 18 هزار و 963 نفر افزایش یافته تا تعداد شهروندان روس درمان شده به 5 میلیون و 559 هزار و 746 نفر برسد. میزان بهبودی بیماران در سطح 89.4 درصد کل افراد مبتلا باقی مانده است.

در 24 ساعت گذشته، یک هزار و 923 بیمار در شهر سن‌پترزبورگ و یک هزار و 772 بیمار هم در منطقه مسکو بعد از گذراندن دوره درمان از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

علاوه بر این، این ستاد بطور جداگانه در خصوص وضعیت شیوع کرونا در پایتخت روسیه نیز اعلام کرد که تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در شهر مسکو با افزایش یک هزار و  952 مورد جدید که کمترین میزان آلودگی روزانه از اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت ماه) است، در مجموع به یک میلیون و 513 هزار و892 نفر رسیده است.

با مرگ 71 بیمار در اثر عوارض کووید-19 شمار تلفات این عفونت در این شهر به 25 هزار و 850 نفر افزایش یابد. با مرخص شدن 3 هزار و 759  بیمار دیگر در پایتخت، در کل دوره شیوع ویروس کرونا، یک میلیون و 370  هزار و 145 نفر در برابر این بیماری درمان شده و در حال حاضر 117 هزار و 897 شهروند ساکن مسکو همچنان تحت درمان قرار دارند.

482 هزار فرد مبتلا به کرونا در حال حاضر در روسیه تحت درمان هستندحدود 476 هزار فرد مبتلا به کرونا در روسیه همچنان تحت درمان هستند

شمار قربانیان کرونا در روسیه از 153 هزار نفر گذشت

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه ویروس کرونا تحت درمان یک هزار هزار نفر کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند

روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی با استناد به یک سند محرمانه وزارت خارجه روسیه مدعی شد مسکو سعی دارد رقبای غربی خود از جمله آمریکا را تضعیف کند و از جنگ اوکراین به‌عنوان ابزاری برای برقراری یک نظم جهانی بدون سلطه واشنگتن استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، واشنگتن‌پست مدعی شده است: «در ضمیمه محرمانه سند سیاست خارجه روسیه، مسکو خواستار یک کارزار اطلاعاتی تهاجمی و اقداماتی علیه کشور‌های متخاصم تحت رهبری آمریکا شده است؛ اقداماتی در حوزه‌های حوزه‌های نظامی-سیاسی، اقتصادی، تجاری، روان‌شناختی و اطلاعاتی.»

رسانه آمریکایی با استناد به این سند مربوط به سال ۲۰۲۳ که مدعی است آن را از طریق یک سرویس اطلاعاتی اروپایی به دست آورده، گزارش داد مسکو سعی دارد با ایجاد سازوکار‌هایی برای شناسایی نقاط ضعف کشور‌های غربی، گام‌هایی در راستای تضعیف رقبای خود اتخاذ کند.

در این سنده آمده است که آمریکا با رهبری ائتلافی متشکل از «کشور‌های متخاصم» سعی در تضعیف روسیه دارد، زیرا مسکو «تهدیدی برای هژمونی جهانی غربی» است. همچنین در این سند آمده است که نتیجه جنگ روسیه و اوکراین «تا حد زیادی نظم جهانی آینده را ترسیم خواهد کرد.»

علاوه بر این، بر اساس این سند، روسیه باور دارد که غرب بالاخره درمی‌یابد که سیاست‌های تقابلی و سودا‌های سلطه‌گرایانه‌اش هیچ آینده‌ای نداشته و واقعیت‌های جهان چندقطبی را خواهد پذیرفت.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به ادعای این رسانه از رد یا تایید وجود چنین سندی خودداری کرد. با این حال، مسکو اظهار کرد: «همان‌طور که چندین بار در سطوح مختلف گفته‌ایم، می‌توانیم تایید کنیم که مسیر کلی، مبارزه با گام‌های تهاجمی غرب در این جنگ ترکیبی است که علیه روسیه به راه انداخته‌اند.»

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر