Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای، از مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به دلیل توجه و حمایت از اجرای ۳۹ طرح بالادستی و پایین دستی (از سال ۹۴ تا کنون) توسط دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مجموعه تابعه وزارت نفت قدردانی کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در نامه دکتر غلامی آمده است: تاکنون ۳۹ طرح مشترک کلان نفتی بین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با وزارت نفت و مجموعه‌های تابعه منعقد شده است که این طرح‌ها شامل ۲۷ طرح مشترک در حوزه بالادستی از جمله اکتشاف میادین نفت و گاز و ازدیاد برداشت از مخازن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر غلامی همچنین در این نامه آورده است: ۱۲ طرح پایین‌دستی نیز با رویکرد ایجاد انستیتو‌های تخصصی بوده‌اند که دستاوردهای بسیار قابل توجهی را برای طرفین در حوزه توسعه و بومی‌سازی دانش فناورانه به همراه داشته است.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این نامه از توجه وزیر نفت به بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرده است که با افزایش چنین همکاری‌هایی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور بتوانند در بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور به ویژه در حوزه مهم و استراتژیک نفت و انرژی نقش اثرگذار داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح مطالعاتی طرح پژوهشی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل، گفت: ارائه خدمات به شهروندان و افزایش سرعت اینترنت یکی از شاخصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی در دولت و وزارت ارتباطات است که با اعتبارات ملی و حمایت‌های ریاست جمهوری در گیلان، به ویژه شهرستان سیاهکل اجرا خواهد شد.

امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل هم در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی امروزی مردم و اشاره به مشکلات شهرستان در این حوزه گفت: امروزه بسیاری از مشاغل و درآمد‌های مردم از طریق اتصال به اینترنت و سامانه‌های متصل به شتاب انجام می‌شود و سرعت اینترنت برای پاسخگویی به این شبکه‌ها اهمیت زیادی دارد.

فرماندار سیاهکل گفت: زیرساخت‌های اجرایی طرح‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری در شهرستان آماده است و برای تامین اعتبار به حمایت استانی و کشوری نیاز داریم.

وی با ابراز امیدواری از حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در شهرستان سیاهکل برای حل مشکلات حوزه ارتباطات این شهرستان، گفت: به زودی اجرای طرح نصب فیبر نوری به طول ۷ کیلومتر در سیاهکل و دیلمان آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • رسیدگی به فرونشست یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی است
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر