Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز سه شنبه در نشست انجمن مفاخر فرهنگی استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری این گونه برنامه ها باید در اولویت فعالیت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه سایر برنامه های فرهنگی باید در مراحل بعدی باشد ادامه داد: نکوداشت مفاخر فعالیت فرهنگی بسیار مهم، ماندگار، مهم و زیربنایی در عرصه فرهنگ تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلانی شهرستانها که به صورت وبیاری در این نشست حضور داشتند خواست تا توجه بیشتری به تجلیل از مفاخر داده و این حوزه را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

فلاح با تاکید بر اینکه تجلیل از مفاخر ار برنامه های فرهنگی اولویت دار در سال ۱۴۰۰ است گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته برای هر شهرستان در این استان امسال برگزاری یک نکوداشت استانی پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه برگزاری کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی را فعالیتی موفق و ماندگار دانست و گفت: برگزاری این کنگره برکات فراوانی داشت و این کنگره به شکلی بسیار خوب و پرمحتوا برگزار شد.

فلاح، چاپ ۵۳ جلد کتاب در قالب ۱۵ عنوان را از برکات این کنگره دانست و خطاب به روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان سمنان اظهار داشت: برگزاری هر کنگره و نکوداشت نیازمند ملزوماتی است که انتخاب دبیران اجرایی و علمی از مهمترین این عوامل است.

وی با تاکید بر اینکه این کنگره الگوی مناسبی برای برگزاری آیین های نکوداشت در استان سمنان است گفت: تجلیل و تقدیر از مفاخر کار ارزشمندی است که در تمام برنامه های فرهنگی و جشنواره ها همواره از پیشکسوتان باید مد نظر باشد و این اقدام باعث افزایش امید در جامعه به ویژه در بین شاگردان و خادمان عرصه فرهنگ خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از دست اندرکاران این کنگره تجلیل کرد و از معاون فرهنگی و رسانه ای و نیز قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا نکوداشت مفاخر را در اولویت فعالیت های فرهنگی قرار دهند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست، چاپ و انتشار مقالات و کتاب های فراوان را از برکات کنگره نکوداشت آیت الله العظمی شاهرودی دانست.

ابوالفضل صادقی نژاد با تاکید بر اینکه این نکوداشت باعث وفاق و همدلی مسوولان دانست و گفت: در برگزاری آیین های نکوداشت مفاخر انتخاب چهره هایی در هر منطقه که عامل وحدت در جامعه هستند باید مورد توجه قرار گیرد.

امیر هوشنگ باهنر مسوول دبیرخانه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان سمنان نیز مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی را ناخدای عرصه فرهنگ دانست و برون‌سپاری فعالیت های اجرایی فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ۸۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه شورای معین در کنار جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در جلسه امروز شورا سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی که برای اولین بار تدوین شده، تصویب و مقرر شد با اصلاحاتی ابلاغ شود.

وی افزود: ماده واحده واگذاری کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز تصویب شد.
 
خسروپناه بیان کرد: بر مبنای مصوبه امروز اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران واگذار شد، بر این اساس نظامی برای سنت دانشگاهی تدوین خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شورا در جلسه امروز خبر داد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال قبل ۹۹ مصوبه داشت که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری بودند برخی مصوبات راهبردی و برخی جنبه هدایت‌گری داشتند.

خسروپناه اعلام کرد: در جلسه امروز درباره عفاف و حجاب بحث‌های کارشناسی صورت گرفت و پیشنهادها و راهکارهایی در حوزه شناختی و معرفتی ارائه و بر رعایت مقررات حجاب مخصوصا در ادارات دولتی تأکید شد، بحث درباره این موضوع مهم در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و مقرر شد برنامه‌ها اجرایی و ایجابی از سوی دستگاه ها ارائه شود.

 

   

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر