Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش تلفنی جنسیت: خانم جوان، پر انرژی، فعال داشتن فن بیان و روابط عمومی بالا علاقه مند به فروش و بازاریابی منظم و مسئولیت پذیر ساعت کاری: 9 صبح الی 17 بعد از ظهر، پنجشنبه ها 9 الی 14 حقوق از 4 تا 10 میلیون تومان بیمه تامین اجتماعی مدیر فروش جنسیت: خانم جوان، پر انرژی، فعال داشتن فن بیان و روابط عمومی بالا علاقه مند به فروش و بازاریابی منظم و مسئولیت پذیر ساعت کاری: 9 صبح الی 17 بعد از ظهر، پنجشنبه ها 9 الی 14 حقوق از 4 تا 20 میلیون تومان از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن: 02122028104 موبایل: 09129734620 تلگرام: 09129734620 واتساپ: 09129734620 ایمیل: etd.rezomeh@gmail.com آدرس: محمدوده پارک وی انتشارات توسعه دهندگان پربیننده ترین استخدام کارشناس دفتر فنی از تهران، البرز، گلستان و مازندران جهت کار در ساری استخدام مهندس کامپیوتر در شرکت پاسارگاد عایق پارس در ساری استخدام کارمند اداری با سرویس ایاب و ذهاب در اصفهان استخدام مهندس معدن و تعمیر کار دستگاه های سنگ شکن در خراسان جنوبی و کردستان استخدام مشاور حقوقی در شرکت وکیل تلفنی در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین از پنجشنبه

فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱)، از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.
همچنین فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین از پنجشنبه
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟