Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از  مهر، علیرضا زالی اظهار کرد: متأسفانه تهران روز‌های سختی را در حال حاضر می‌گذارند، تا غروب دیروز در استان تهران ۹ هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری شدند که حدود ۲۶۰۰ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه روزانه حدود ۲ هزار بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری می‌شوند گفت: در حال حاضر افزون بر ۲۰ هزار مراجعه کننده سرپایی در تهران وجود دارد و به رغم اینکه دیروز ۱۶۰۰ بیمار از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند، به علت ۲ هزار بستری جدید هنوز به تراز مثبت نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای هفتمین هفته متوالی شاهد افزایش شاخص‌های کرونا در تهران هستیم، گفت: این موضوع نشان دهنده سهمگین بودن موج پنجم کرونا است.

زالی با بیان اینکه در خیز چهارم که تهران با سویه آلفا رو به رو بود، در هفته پنجم آمار‌ها رو به کاهش رفت، یادآور شد:، اما در حال حاضر علی رغم گذشت هفت هفته هنوز شاخص‌ها کاهش نیافته است و پیش بینی می‌شود هفته آینده نیز شاهد سیر فزاینده آمار کرونا باشیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: علاوه بر ۹۴۰۰ بیماری که در بیمارستان‌ها بستری هستند، روزانه حدود ۴ هزار و ۲۰۰ بیمار از خدمات بستری موقت استفاده می‌کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مادر نوزاد گفت: دخترم ۲۷ هفته‌ای به دنیا آمد و وزنی حدود یک هزار و ۸۰ گرم داشت و برای من در آغوش گرفتنش واقعا مشکل داشتم

وی افزود: ۶۶ روز نوزادم در این بخش بستری بود و من در این مدت می‌دیدم که پزشکان، پرستاران و همه همکارانی که در این بخش بودند صبح، ظهر و شب، از تمامی نوزادانی که در این بخش بستری بودند مراقبت می‌کردند و من امروز بعد از گذشت یک سال همزمان با تولد یک سالگی دخترم برای تشکر و قدردانی از این عزیزان به اینجا آمده ایم.

در ادامه سرپرستار بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان حکیم نیشابورهم گفت: جنین باید به طور طبیعی بین هفته ۳۸ تا ۴۲ متولد شود ولی نوزادانی که قبل از هفته ۳۷ به دنیا می‌آیند نوزادان نارس تلقی می‌شوند.

فاطمه سیدآبادی افزود: این نوزادان به دلیل تکامل کامل اعضای بدن، نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و مراقبت‌های خاص و پیگیری همه جانبه از جمله وضعیت رشد و تکامل، ارزیابی وضعیت بینایی و شنوایی هستند.

وی افزود: ما در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم یکی از مجهز‌ترین بخش‌های مراقبت ویژه استان را داریم و این مراقبت‌ها به صورت ۲۴ ساعته برای نوزادان نیازمند انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور