Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@22:31:31 GMT

استخدام حسابدار و مدیر مالی در بناب

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۵۹۹

حسابدار جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت دارای مدرک حداقل کارشناسی دارای سه سال سابقه کار آشنایی با نرم افزار سپیدار تهیه گزارش های هفتگی درآمد ها و هزینه ها مجرب در زمینه صدور اسناد حسابداری آشنایی با امورات بانکی، حسابداری فروش، وصول مطالبات، رفع مغایرت ها محل کار شهرستان بناب می باشد. توافقی مدیر مالی جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت دارای حداقل مدرک کارشناسی دارای 5 سال سابقه کار مرتبط مسلط به مدیریت مالی و حسابداری شرکت مسلط به قوانین مالیاتی توانایی تجزیه و تحلیل صورت های مالی و رفع چالش های حسابداری مسلط به نرم افزارهای حسابداری مسلط به استاندارهای حسابداری آشنایی کامل به تمامی امور مالی، حسابداری و حسابرسی محل کار شهرستان بناب می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09991382511 ایمیل Requirement.ksb@gmail.com پربیننده ترین استخدام کارشناس دفتر فنی از تهران، البرز، گلستان و مازندران جهت کار در ساری استخدام مهندس کامپیوتر در شرکت پاسارگاد عایق پارس در ساری استخدام کارمند اداری با سرویس ایاب و ذهاب در اصفهان استخدام مهندس معدن و تعمیر کار دستگاه های سنگ شکن در خراسان جنوبی و کردستان استخدام مشاور حقوقی در شرکت وکیل تلفنی در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!

رکنا نوشت: محمد صادقی بازیگر تلویزیونی پس از ماجرای بازداشت و زمانی که درست با قید وثیقه آزاد بود از ایران فرار کرد و بعد از آن در خصوص فرا جنسیتی اش صحبت کرد.

محمد صادقی که پس از بازداشت سند خانه مادرش را به عنوان وثیقه گذاشته بود و سپس از کشور فرار کرد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی عنوان کرده از نظر روانی جنسیت خود را نمی‌داند. زن پوشی وی پیشتر سوژه فضای مجازی شده بود.

او در بخشی از حرف هایش گفت:من نمی‌توانم از نظر روانی تعریفی برای جنسیت داشته باشم، از نظر فیزیکی مشخص است که من مرد هستم، اما بعضی اوقات دوست دارم احساسات زنانه از خود بروز بدهم و نمیتوانم تعریف دقیقی از آن داشته باشم!!

tags # بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین