Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه پیچ حرفه ای جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت مسلط به خواندن نسخه و نرم افزارهای داروخانه ای (ایمن افزار) با حداقل یک سال سابقه کار حقوق ثابت بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09123256468

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس دفتر فنی از تهران، البرز، گلستان و مازندران جهت کار در ساری استخدام مهندس کامپیوتر در شرکت پاسارگاد عایق پارس در ساری استخدام کارمند اداری با سرویس ایاب و ذهاب در اصفهان استخدام مهندس معدن و تعمیر کار دستگاه های سنگ شکن در خراسان جنوبی و کردستان استخدام مشاور حقوقی در شرکت وکیل تلفنی در البرز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز