Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@00:21:33 GMT

قاچاقچی گوشی در تربت حیدریه نقره داغ شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۶۴۷

قاچاقچی گوشی در تربت حیدریه نقره داغ شد

قاچاقچی گوشی تلفن همراه در تربت حیدریه به پرداخت ۲میلیارد و ۱۳۸هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

 رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تربت حیدریه گفت: مامورین ایستگاه بازرسی شهید شیر دل کامه این شهرستان درمحکومیت ۲میلیارد ریالی قاچاقچی گوشی در تربت حیدریه جهت اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شخصی با هویت معلوم در مجموع تعداد ۲۱دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسینی افزود: پس از بررسی پرونده توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان و محرز شدن تخلف، متهم پرونده علاوه بر ضبط بخشی از کالا‌های مکشوفه در مجموع به پرداخت مبلغ دومیلیارد و ۱۳۸هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم که با پرداخت جریمه متعلقه پرونده در واحد اجرای احکام مختومه شد.

حمل و نگهداری گوشی‌های تلفن همراه که به صورت مسافری وارد و تجمیع می‌شوند قاچاق محسوب می‌شود.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده فروش خارج از ضوابط تعیینی دولت ۲۳۵ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۵۹ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال و ۳۲ هزار و ۱۶ لیتر بنزین به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رودان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توقیف پلاک خودروهای اعلامی و مسدود کردن کارت‌های سوخت، متهم را به پرداخت ۱۳۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

به گفته حسن پور، با گزارش اداره کل بازرسی هرمزگان پیرامون سو استفاده از کارت‌های سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085090

دیگر خبرها

  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد