Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:10:14 GMT

جهش ۲۷ رتبه‌ای ایران در جدول مدال‌ها تا پایان فردا؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۶۵۸

جهش ۲۷ رتبه‌ای ایران در جدول مدال‌ها تا پایان فردا؟

ورزشکاران کشورمان طی امروز و فردا از شانس خوبی برای کسب مدال‌های رنگارنگ برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز دوازدهم المپیک برای کاروان کشورمان به خوبی طی شد و با توجه به نتایج خوب دیروز می‌توان انتظار جهش خوبی را در جدول مدال‌ها داشت. از دقایقی دیگر محمد علی گرایی و محمد هادی ساروی در رده‌بندی کشتی فرنگی به مصاف رقبا خواهند رفت تا شانس خود برای کسب مدال برنز را بیازمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدرضا گرایی با پیروزی در نیمه نهایی، فینالیست شد تا کسب نخستین مدال کاروان کشتی فرنگی را قطعی کند. او فردا در دیدار پایانی باید با نسیبوف اوکراینی رقابت کند. با تمام این تفاسیر اگر حتی از سایر شانس مدال‌های کشورمان صرف نظر کنیم و با فرض رخ دادن بهترین حالت برای سه کشتی‌گیر کشورمان، ایران تا کمتر از ۴۸ ساعت آینده یک مدال طلا و دو مدال برنز کسب خواهد کرد.

به این ترتیب چنانچه همه چیز برای کشتی‌گیران ایرانی ایده‌آل پیش برود کاروان ایران با ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز، بالاتر از یونان و پایین‌تر از اکوادر در جایگاه بیست و پنجم جهان جای خواهد گرفت. چنین پیشرفتی در شرایطی امکانش وجود دارد که هم اکنون کاروان کشورمان با تنها یک مدال طلا، در رده پنجاه و دوم جهان قرار دارد.

کد خبر 511971

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 المپیک 2021 کاروان ایران در المپیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش «قطر جونیور» در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده است و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

ملی‌پوشان کشورمان دیشب در محل سفارت ایران در دوحه، میهمان سفیر جمهوری اسلامی بودند.

منبع: ایرنا کد خبر 747860

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان