Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:06:54 GMT

تعمیرات تخصصی یو پی اس ایرانی و خارجی در محل

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۶۸۷

تعمیرات تخصصی یو پی اس ایرانی و خارجی در محل

امروزه با قطعی برق و نوسانات شدید جریان برق نیاز به یو پی اس بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود. - اخبار بازار -

دستگاه یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه یا همان برق اضطراری می باشد. این دستگاه درون جعبه ی رایانه یا کنار وسیله ی برقی نصب می شود. یو پی اس دارای یک باتری می باشد که همیشه در حالت آماده می باشد تا در زمان قطعی برق و یا نوسانات برق وارد عمل شود و برق مورد نیاز سیستم ها را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیرات انواع یو پی اس

یو پی اس ها دارای انواع مختلفی می باشند که نوع آن بر اساس نیز کاربران انتخاب می شود. یو پی اس ها با توجه به ساختار و فناوری استفاده شده در آنها به سه دسته تقسیم می شوند. این سه دسته عبارت اند از:

یو پی اس ON LINE (آنلاین)

این یو پی اس مدام هر لحظه فعال می باشد و در حال شارژ باتری می باشد. علاوه بر آن توان خروجی نیز در حال تامین می باشد. به زبان دیگر می توان گفت جریان ورودی متناوب همواره همواره به جریان مستقیم و پس از آن توسط یک اینورتر تبدیل به جریان خروجی متناوب می‌شود تا توسط یک ولتاژ تنظیم شده به دستگاه های مصرف کننده تغذیه گردد تا بیشترین نگهداری از دستگاه ها انجام شود.

دلیل محبوبیت یو پی اس های آنلاین ولتاژ خروجی ثابتان و فعال بودن همیشگی آن برای مقابله با مشکلات موجود در جریان برق می باشد. فعال بودن همیشگی دستگاه یو پی اس باعث می شود برق مورد نیاز انواع دستگاه های حساس مخابراتی صنعتی آزمایشگاهی پزشکی سرورها و بانکی تامین شود.

یو پی اس OFF LINE (آفلاین)

اگر نیاز به تامین بدون وقفه برق نداری به شما توصیه می شود که از یو پی اس های با فناوری آفلاین استفاده کنید. در این یو پی اس ها آنها در مواقع عادی فعالیت ندارد و تنها در مواقعی شروع به فعالیت می کند که منبع ورودی خراب شده و یا ولتاژ از حد مجاز خارج شده که در این صورت باتری موظف می شود توان خروجی را تامین کند که این تامین جریان برق با استفاده از انرژی می باشد که در باتری ذخیره شده است کیفیت مناسبی برای توان خروجی ندارند و دارای توان کم می باشند. شکل موج این یو پی اس ها سینوسی می باشد.

یو پی اس LINE INTERACTIVE (لاین اینتراکتیو)

یو پی اس های لاین اینتراکتیو در تجهیزات آی تی سایت ها، سرورها و شبکه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که اینورتر یوپی اس ها به طور مداوم روشن و به خروجی یو پی اس متصل می باشد که این عمل در حالت معمولی فقط باتری یو پی اس را شارژ می کند و به محض اینکه تو آنی که به این دستگاه یو پی اس وارد می شود از حد مجاز بیشتر شود انرژی ذخیره شده در باتری شروع به استفاده می شود و توان خروجی یو پی اس از اینورتر تامین می شود.

در این دستگاه ها یک مبدل دو طرفه تعبیه شده است که موظف به انجام وظایف اینورتر و شارژ در پی اس می ‌باشد. موردی که وجود دارد و بهتر است از آن اطلاع داشته باشید این است که موج ولتاژ یو پی اس های لاین اینتراکتیو همانند یو پی اس های آفلاین سینوسی می باشد. شارژر باتری و اینورتر این نوع یو پی اس شبیه به یو پی اس های آفلاین می باشد اما وجه تمایز این دو یو پی اس این است که در دستگاه های لاین اینتراکتیو سیستم تنظیم ولتاژ در مواقع وقوع حادثه می باشد که بار کمتری را به این ملت منتقل می کند که باعث کاهش هزینه ها و طول عمر مفید باتری یو پی اس می شود.

علائم خراب شدن یو پی اس

یو پی اس ممکن است دچار مشکل شود که از متداول‌ترین مشکلاتی که برای یوپی‌اس پیش می آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم روشن شدن چراغ تعویض باتریدیده شدن پیام بروز خطاعدم روشن شدن ال ای دی هشدارارائه ندادن بک آپعدم شارژ شدن باتری دستگاه یو پی اسعدم روشن شدن دستگاه یو پی اس

دلایل خرابی باتری دستگاه یو پی اس

هر کدام از  باتری های دستگاه یو پی اس  دارای یک سن می باشد که سن هر باتری به ریزش مواد فعال صفحات درون آن بر اثر انبساط و انقباض صفات که در طی فرایند شارژ و دشارژ روی می‌دهد، بستگی دارد. دشارژ عمیق باتری و گرم شدن و لرزش آن باعث سرعت گرفتن تخریب باطری می شود که باعث تشکیل شدن رسوب و اتصال کوتاه می ‌شود.

 

دلیل دیگری که برای خرابی باتری یو پی اس وجود دارد سولفات شدن آن می‌باشد که در هنگام دشارژ شدن باتری در آن انبار می شود. این سولفات سرب باعث سخت و چگال شدن صفحات باتری و کاهش و یا توقف توانایی شارژ شدن باتری یو پی اس می شود. در صورتی که توانایی شارژ شدن باتری به طور کلی از بین برود مواد فعال که در صفحات وجود دارند قابلیت خود را در برابر تحمل جریان دشارژ از دست می دهد که باعث از کار افتادن باطری می شود. علاوه بر موارد گفته شده در هوای گرم میانگین طول عمر مفید باتری یو پی اس کاهش می یابد. همچنین در هوای سرد دشارژ شدن بی دلیل باتری یو پی اس نشان دهنده قطعی رو به خرابی رفتن باتری یو پی اس می باشد.

دلایل کاهش عملکرد باتری یو پی اس عبارتند از:

خوردگی سر باطری و یا کابل های یو پی اسشل بودن تسمه دینام یو پی اسبسته های نگهدارنده باتری شودوجود شکستگی جعبه

تعمیر یو پی اس در محل

در صورتی که باتری یو پی اس شما نیاز به تعمیر داشته باشد بهتر است است و مکانی را برای تعمیر آن سراغ ندارید می توانید به آسانی به سایت teslaups.ir مراجعه کنید تا برای شما امکان تعمیر یو پی اس در محل را فراهم کنند. با این کار می توانید خاطر جمع باشید که تعمیر یو پی اس خود را به افراد متخصص سپرده اید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دستگاه یو پی اس شارژ شدن باتری باتری یو پی اس یو پی اس یو پی اس ها توان خروجی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار

طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم انواع دودی پر محصول غیرتنظیم بازار ۹۳ هزار تومان

هر کیلوگرم هاشمی غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم دمسیاه غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزارتومان

هر کیلوگرم شیرودی غیرتنظیم بازار ۸۱ هزار تومان

هر کیلوگرم طارم اصل غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فجر غیرتنظیم بازار ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم قهوه‌ای غیرتنظیم بازار ۹۴ هزار تومان

هرکیلوگرم معطر ایرانی سایر انواع (گرده، چمپا، عنبر بو …) غیرتنظیم بازار ۷۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ندا غیرتنظیم بازار ۴۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه پر محصول غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه معطر غیرتنظیم بازار ۶۱ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی پاکستانی غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم هندی وارداتی دانه بلند ۱۱۲۱ غیرتنظیم بازار ۵۲ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی هندی دانه بلند غیرتنظیم بازار برندهای طبیعت، محسن، مژده و غیره ۶۲ هزار تومان

دیگر خبرها

  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود