Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای شرط برخورداری موسسات خیریه از معافیت مالیاتی را اعلام کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنا بر این اطلاعیه، شرط برخورداری موسسات خیریه از معافیت مالیاتی پرداخت از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اطلاعیه معاونت رفاه اجتماعی آمده است: بر اساس بند «و» تبصره 17 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، همه موسسات خیریه باید از تاریخ 10 مرداد 1400 به بعد تمامی پرداخت ها و حمایت های نقدی خود را از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا و درج عدد 14 رقمی (110 و شناسه ملی موسسه خیریه) در قسمت بابت، انجام دهند و نسبت به ثبت نام در سامانه tab17.mcls.gov.ir اقدام کنند.
همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: در این مرحله، ثبت پرداخت های حمایتی در سامانه نیاز نیست و همچنین ثبت نام موسسات خیریه در سامانه تا اطلاع ثانوی، محدودیت زمانی ندارد.‌
برای پاسخگویی به سوالات احتمالی، پست الکترونیک به نشانی Ngo@mcls.gov.ir و شماره تلفن 0212500 در نظر گرفته شده است.
12 اَمرداد 1400 14:47
کد خبر : 243,187
کلیدواژه ها: موسسات خیریه,معافیت مالیاتی,معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معافیت مالیاتی موسسات خیریه رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد

سازمان امور مالیاتی کشور در یک اطلاعیه اعلام کرد:  در راستای تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده‌های متوفیان نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می‌توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده‌های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

این اطلاعیه افزود: بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد