Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) گفت: بانویی ۳۸ ساله که در اثر انفجار کپسول گاز دچار سوختگی شدید شده و به یکی از مراکز درمانی شهر بندرعباس مراجعه کرده بود، پس از چند روز بستری در آن مرکز با حال عمومی وخیم و سوختگی تنفسی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شیراز منتقل شده و در بخش مراقبت‌های ویژه این مرکز بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی اصلانی ادامه داد: بیمار پس از یک دوره بستری در بخش ICU این مرکز و دریافت درمان‌های حمایتی از جمله آنتی بیوتیک تراپی، انجام تست‌های مکرر و ویزیت روزانه متخصص بخش مراقبت‌های ویژه، انجام پانسمان‌های روزانه و ارائه خدمات وِیژه پرستاری، تحت نظر جراحان این مرکز و انجام عمل جراحی متعدد، بهبود یافت و ترخیص شد.

او ضمن قدردانی از دکتر «ماندانا مکی» متخصص بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» و دکتر «مهدی ایاز» به عنوان تیم جراحی بیمار و همچنین تیم پرستاری بیمارستان، اظهار کرد: مرکز سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) شیراز، با دارا بودن پزشکان توانمند، امکانات و تجهیزات روزآمد، کارکنان تلاشگر و ارائه خدمات با کیفیت تمامی توان خود را برای بهبود و نجات بیماران سوختگی و ایجاد امکان زندگی بهتر برای آنان به کار بسته است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهبودی بیمار سوختگی 80 درصد بیمارستان امیرالمومنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس

به گزارش همشهری آنلاین اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی در روزهای گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است. بطور معمول در این مواقع واکنش‌های احساسی و معمولا تلخی منتشر می‌شود که عمده آنها هم تحت تاثیر فضای مجازی و تحلیل‌ها و تفاسیر منابع نامعتبری است که اطلاع‌رسانی دقیق در دستور کار آنها نیست.

بیشتر بخوانید:

اولین تصویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان | چهره نگران حمید علیدوستی بر بالین دخترش | عکس

خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی | مادر: برایش دعا کنید

ترانه علیدوستی از مدتی پیش دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.

این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی داروها نشان می‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌های خونی و التهاب اعضاء در سراسر بدن می‌شود.

بر اساس این گزارش خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندرم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

ضمن اینکه حضور چند روزه این بازیگر در بیمارستان کسری تهران که موجب نگرانی‌ها هم شده بود، در ادامه همین مراقبت‌ها بوده که البته به دلیل کاهش اکسیژن خون چند روزی به طول انجامیده و ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

منبع: سینما اعتماد

کد خبر 846427 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور بیماری - بیمارستان ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد