Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مرکز تحقیقات تابش دانشگاه شیراز، با همکاری انجمن حفاظت در برابر اشعۀ ایران و دفتر حفاظت در برابر اشعۀ سازمان انرژی اتمی برگزارکنندگان این همایش‌ هستند.

از جمله محورهای این همایش، می‌توان به دزیمتری پرتوهای یون‌ساز، تأثیر پاندمی کرونا بر حفاظت پرتویی، کدهای محاسباتی در فیزیک بهداشت، حفاظ‌سازی، رادیوبیولوژی، ارزیابی تطابق دستگاه‌های پرتوساز ساخت داخل با استانداردها، سنجش و ایمنی پرتوهای غیر یون‌ساز، اثرات بیولوژیکی و حفاظ‌گذاری و نیز تکنولوژی 5G، چالش‌ها و حفاظت، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو روز این همایش که به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود، بیست کارگاه آموزشی، سخرانی و پنل تخصصی با محوریت پرتورهای یونساز و غیریونساز در جریان خواهد بود.

ایرانسل همچنین در روز پایانی این همایش، در یک نشست تخصصی آنلاین با نام «تکنولوژی 5G، کاربردها و چالش‌ها»، با نمایندگانی از جمله  حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مهندس ابوالقاسم افشار مدیر ارشد فنی رگولاتوری و متابعت از مقررات، حضور خواهد داشت.

این نشست، با موضوع «نسل جدید تلفن‌های همراه 5G، کاربردها و چالش‌های ایمنی تابشی» با حضور نمایندگان سازمان انرژی اتمی، نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، متخصصان علمی و دانشگاهی و نمایندگان اپراتورهای تلفن‌همراه، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز پنجشنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، همواره از تجهیزات ارتباطی که منطبق با استانداردهای جهانی و ملی حفاظت در برابر اشعه است، استفاده می‌کند. همچنین شبکۀ ایرانسل، تحت نظارت سازمان انرژی اتمی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مراکز دانشگاهی مربوطه قرار دارد و رعایت موازین ایمنی، به صورت دوره‌ای توسط مراجع فوق، پایش و تأیید می‌شود.

پربیننده ترین اینترنت استارلینک؛ پایانی بر فیلترینگ؟ واکنش‌ سخنگوی همراه اول به مصاحبه رتبه ۶ کنکور سراسری طرح «اینستاگرام دولتی» ظرفیت بالای شبکه‌ های اجتماعی در توسعه مشاغل کوچک مقیاس / نمایندگان طرفدار محدودسازی اینترنت در اقلیت هستند در چه صورت تلفن‌ ثابت قطع می شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایرانسل یون ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی