Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان گفت: واکسیناسیون ضد ویروس کرونا برای خبرنگاران لرستان صبح روز پنجشنبه ۱۴ مرداد انجام می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدناصر بهاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری و موافقت دستگاه‌های ذی‌ربط کار واکسیناسیون ضد ویروس کرونا برای خبرنگاران لرستان صبح روز پنجشنبه 14 مرداد در محل اداره کل ارشاد لرستان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از تنظیم لیست خبرنگاران و تایید اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان مقدمات کار واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد افزود: در کمترین زمان ممکن سهمیه لازم واکسن برای استان تهیه شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان و  عوامل این مجموعه برای انجام واکسیناسیون خبرنگاران عنوان کرد: از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در لرستان خبرنگاران علی‌رغم تمام مشکلات و تهدیدهای ناشی از آن در کنار مردم، مسئولان و کادر بهداشتی بودند و اخبار مربوط  را انعکاس می‌دانند به طوری که در این راه بسیاری از همکاران به این ویروس مبتلا و در بیمارستان بستری شدند.

وی بیان کرد: با توجه به حضور میدانی خبرنگاران و خطری که آنها را تهدید می‌کرد توقع داشتیم دولت بیش از این مقدمات واکسیناسیون خبرنگاران را فراهم کند.

بهاری تصریح کرد: براساس گزارش نمایندگان شهرستانی خانه مطبوعات در برخی از شهرهای استان لرستان روند واکسیناسیون خبرنگاران از شنبه نهم مرداد ماه آغاز شده و استقبال خوبی نیز انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در شهر خرم‌آباد  مرکز استان لرستان نیز هماهنگی های لازم انجام شده است تا  صبح  روز14 مرداد واکسیناسیون خبرنگاران انجام شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان اظهارداشت: امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون خبرنگاران، پوشش حداکثری حفاظت در مقابل ویروس کرونا را برای همکاران ما به ارمغان بیاورد و سلامت آنان را تضمین شود.

درخواست تزریق واکسن کرونا به سردفتران و دفتریارانبیماران دیابتی مصرف‌کننده دارو نیز واکسن کرونا دریافت می‌کنند/ کمبود سرم‌ برطرف می‌شودسامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای خبرنگاران فعال شد

وی افزود: خانه مطبوعات لرستان به عنوان یک تشکل فراگیر صنفی بیش از 250 نفر عضو ثبت شده در سامانه داشته و حدود 200 نفر نیز در نوبت ثبت نام در خانه هستند همچنین این تشکل در 9 شهر استان نماینده فعال دارد.

انتهای پیام/642/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسیناسیون خبرنگاران خانه مطبوعات لرستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کلیه کودکان زیر ۵ سال (کلیه متولدین ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ به بعد) در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه همزمان با سایر دانشگاه‌های مناطق غیر گرمسیری کشوردر دو نوبت اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان که از نظر بیماری بومی فلج اطفال در مرز شرقی هستند همچنین تردد اتباع از کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان به کشور ایران باعث شده است اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حفظ این دستاورد بزرگ (ریشه کنی فلج اطفال در کشور) و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش ویروس پولیو عملیات سالانه ایمن سازی تکمیلی در ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام می‌گردد.

به گفته وی نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از تاریخ ۲ اردیبهشت ماه لغایت ۴ اردیبهشت ماه سال جاری برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان آغاز می‌شود و مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای طرح در سطح استان به این صورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال به صورت خانه به خانه توسط تیم‌های عملیاتی انجام می‌شود.و اجرای آن در مناطق شهری و روستایی به صورت خانه به خانه اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر، واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند و از تعداد ۱۶۹۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۳۷۲ نفر بازدید، بررسی و پیگیری کرده و اقدامات بهداشتی لازم را به عمل می‌آورند.

کد خبر 6085986

دیگر خبرها

  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • واکسیناسیون رایگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار راس دام سبک در گلستان علیه طاعون نشخوارکنندگان
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه