Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@00:01:54 GMT

شلیک پلیس سارق خودرو را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۸۸۱

شلیک پلیس سارق خودرو را متوقف کرد

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در عملیات تعقیب و گریز و خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند"  بیان داشت: ساعت 2330 دقیقه نهم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان "خاوران" به یک دستگاه خودرو پراید به همراه راننده مظنون شده که با استعلام از مرکزپیام مشخص گردید خودرو پنجم مرداد ماه از محدوده کلانتری 121 سلیمانیه سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: کارآگاهان سریعا به راننده خودروی مسروقه دستور ایست داده که وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت بزرگراه بعثت شرق متواری و باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می گردد.
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو دستور توقف و ایست داده که متاسفانه توجهی نداشته و با سرعت بسیار زیاد و خطر آفرین به فرار ادامه می دهد. افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی و هشدار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی نموده اما راننده خودروی مسروقه کماکان بدون توجه به هشدارها به سمت خیابان های فرعی فرار می کند.
وی با اشاره به اینکه در نهایت با شلیک چند تیر هوائی خودروی متهم متوقف و بلافاصله راننده خودرو دستگیر شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار  معاونت سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: راننده خودرو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی