Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:48:24 GMT

آمار کرونا در ایران| فوت ۳۷۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۸۸۲

آمار کرونا در ایران| فوت ۳۷۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار جانباختگان کرونا در شبانه روز گذشته را ۳۷۸ نفر اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان، جانباختگان و بهبودیافتگان بیماری کرونا در شبانه روز گذشته را به شرح زیر اعلام کرد:

از دیروز تا امروز 12 مردادماه 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 39 هزار و 19 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که 4838 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به سه میلیون و 979 هزار و 727 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 378 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 91 هزار و 785 نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون سه میلیون 424 هزار و 650 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

5793 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون 26 میلیون و 99 هزار و 787 آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر 285 شهر کشور در وضعیت قرمز، 110 شهر در وضعیت نارنجی، 53 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

آمار واکسیناسیون کرونا در ایران

تاکنون 10 میلیون و 741 هزار و 956 نفر دوز اول واکسن کرونا و دو میلیون و 844 هزار و 250 نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 13 میلیون و 586 هزار و 206 دوز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن کرونا حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

بهبودیافتگان کرونا هم به تزریق واکسن نیاز دارند؟نوبت‌دهی واکسن کرونا برای معلولان آغاز شدبیماران دیابتی مصرف‌کننده دارو نیز واکسن کرونا دریافت می‌کنند/ کمبود سرم‌ برطرف می‌شودنوبت‌دهی واکسیناسیون کرونای بیماران دیابتی آغاز شد + جزئیات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد، حوادث رانندگی استان کرمان طی شبانه روز گذشته ۱۵۶ مصدوم برجای گذاشته که ۱۱۰ نفر مصدومان تصادفی  با اورژانس به بیمارستان  منتقل شدند و ۴۶ مصدوم دیگر نیز در محل حادثه درمان شدند.

 براساس گزارش آماری دانشگاه های علوم پزشکی کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۰۷:۳۰ روز ششم فروردین  تا ساعت ۰۷:۳۰ امروز (سه شنبه)، این استان همچنین تعداد ۶  جانباخته تصادفی در حوادث رانندگی و ۲۴ نفر فوتی غیرتصادفی داشته است.

تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس به بیمارستان ۱۱۰ نفر، بیماران غیرتصادفی انتقال یافته ۲۱۵ نفر، مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه ۴۶ نفر، بیماران غیرتصادفی درمان شده در محل ۲۲۳ نفر، بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی ۳۷ مورد و آمار کل مراجعان به اورژانس بیمارستان ها طی مدت زمان یاد شده ۹ هزار و ۴۸۶ نفر بودند.

همچنین تعداد بیماران سرپایی و بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان ها به ترتیب هشت هزار و ۱۸۰ نفر و هزار و ۲۹۷ نفر بود، بیماران منتقل شده به بخش های ویژه ۷۹ نفر، بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش های عادی ۳۵۹ نفر، تعداد موالید ۱۲۷ مورد، اعمال جراحی اورژانسی ۱۳۰ مورد و غیر اورژانس ۱۶۶ مورد و اعزام های بین بیمارستانی ۳۸ مورد بوده است.

در گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بازدیدهای بهداشتی از اماکن هزار و ۹۱۳ مورد، مقدار مواد غذایی فاسد جمع آوری شده یکهزار و ۴۸۷ کیلوگرم، مراکز و اماکن متخلف تعطیل شده چهار مورد، تعداد بازدید های حوزه غذا و دارو ۱۰۸ مورد بیان شده است.

آمار جانباختگان تصادفی براساس اطلاعات ثبت شده در اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی استان کرمان تنظیم شده در حالی که متولی اصلی اعلام آمار متوفیان حوادث ترافیکی، اداره کل پزشکی قانونی است.

دیگر خبرها

  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بازدید ۲۲۰ هزار نفری مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری یزد
  • ۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • سیل در یزد جان ۲ نفر را گرفت