Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۲» سلسله کارگاه‌های جانبی در حوزه خبرنویسی، گزارش‌نویسی، تیتر و لیدنویسی، سرمقاله و یادداشت‌نویسی و مصاحبه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان سلسله کارگاه‌های جانبی در حوزه خبرنویسی، گزارش‌نویسی، تیتر و لیدنویسی، سرمقاله و یادداشت‌نویسی و مصاحبه برگزار کرده و به علاقمندان حاضر در این کارگاه‌ها گواهینامه معتبر اعطا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به صورت اختصاصی برای هر کارگاه انجام خواهد شد و پس از بررسی میزان حضور در کارگاه‌ها و تجمیع ساعات حضور، گواهی صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12 کارگاه آموزشی مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود