Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@22:53:50 GMT

عزاداری محرم با رعایت موازین بهداشتی برگزار شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۰۲۷

عزاداری محرم با رعایت موازین بهداشتی برگزار شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دومین اجتماع استانی واعظان، شاعران و مدیران هیئت های مذهبی استان در مصلای قائم‌شهر اظهار داشت: هیاتی‌ها ثابت کنند می‌توان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی محرم را برگزار کرد
وی افزود: امروز ما بخش قابل توجهی از شیرینی حضور در انتخابات و انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی ولایی را مدیون بصیرت و روشنگری‌های این مجالس اقامه عزای حسینی هستیم و این ما را به کارآمدی این هیات ها دلگرم تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لایینی گفت: هر وقت خروجی هیات های مذهبی ما موجب تقویت جریان انقلاب و ولایت‌مداری و عشق به مقام معظم رهبری شد امیدمان هم بیشتر شد، پس باید قدر این مجالس را بدانیم.
وی بیان کرد: در شرایط کرونایی ما نه تعطیل و نه تحریف هیات ها را می‌پذیریم؛ تشویق به برگزاری مراسم و همچنین رعایت اصول بهداشتی همواره تاکید ما است، البته سال گذشته در ستاد مقابله با کرونا تجدید نظراتی اتفاق افتاد که نمی‌توان به آن برچسب بی‌اعتمادی به مجالس امام حسین (ع) بزنیم.
امام جمعه ساری افزود: باید بچه مذهبی در هر کجا که هست اسوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد نه که فقط در مجالس مذهبی! الان معدل رعایت مردم به ۳۰ درصد رسیده که باید توجهمان را بیشتر کنیم.
وی گفت: هیات ها سلامت اخلاقی اجتماعی بچه‌ های خودشان را واقعا جدی بگیرند، در بحث ازدواج و زاد و ولد نمونه باشند. باید هر هیاتی از اعضای ثابت خودش آماری داشته باشد و به‌دنبال حل و رفع ضایعات و مشکلات باشد.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: بصیرت افزایی جلسات نیز بسیار موضوع مهمی است، مجلس سیدالشهدا(ع) باید سرشار از عواطف و احساسات و هم غنی از معارف باشد.
وی افزود: بچه‌های هیات نباید متجاهر و یک بعدی بار بیایند، نه بی‌توجه به مناسک باشند و نه اینکه مناسک گرایی ظاهری داشته باشند، همچنین در نمازهای جماعت و جمعه حضور داشته باشند چرا که امام حسین (ع) برای نماز ارزش زیادی قائل بود، امیدواریم نیروهای هیاتی استشهادی باشند.

48

کد خبر 1541541

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان در جریان دربی اصفهان، محرم نویدکیا را روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

علی‌رغم اینکه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیمه‌دوم موفق شد روی اشتباه خط‌دفاعی ذوب‌آهن صاحب یک ضربه پنالتی شده و شهریار مغانلو که خودش پنالتی را گرفته بود با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرده و گل اول بازی را برای سپاهان به‌ثمر برساند، شعارهای هواداران این تیم علیه کادر فنی و مدیریتی ادامه پیدا کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان از محرم نویدکیا اسم بردند و نام سرمربی سابق و اسطوره‌شان را صدا زدند، هواداران سپاهان در بازی قبلی این تیم مقابل نساجی مازندران هم شعارهایی از این دست سر داده بودند و در دیدار امروز تیم‌شان هم به شعارهای منفی‌شان ادامه دادند.

کد خبر 745571

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی