Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین این یادنامه را در 44 صفحه می توانید اینجا ببینید
 

کد خبر 618620.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است

فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» به کارگردانی محمدرضا مرادی همزمان با آغاز پخش بین‌المللی خود، در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی کوزوو رقابت می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» به کارگردانی محمدرضا مرادی، نویسندگی محمدرضا مرادی و گلسا غفاری و تهیه کنندگی آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، در اولین حضور بین‌المللی خود به دوازدهمین دوره جشنواره فیلم Ferfilm festival ۱۲th Edition کوزوو راه پیدا کرد.

این جشنواره در سال ۲۰۱۲ توسط گروهی از هنرمندان به عنوان ابتکاری برای ترویج فرهنگ‌ها و ارزش‌های جهانی از طریق فیلم به عنوان روشی چند بعدی و جذاب تأسیس شد.

لازم به ذکر است، کوزوو با در نظر گرفتن ظرفیت‌های گردشگری علاوه بر این رویداد‌های سینمایی، بازدید‌ها و رویداد‌های دیگری را ترتیب می‌دهد تا تنوع فرهنگی در این کشور تازه شکل گرفته را نشان دهد.

دوازدهمین دوره این جشنواره در تاریخ  ۱۳ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فیلم‌نامه «افسانه کوه ننوک» براساس افسانه ژاپنی (اوباسوته –رهاسازی یک پیرزن)، نگارش شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: «شهاب سنگی بزرگ به دریای هرمز برخورد می‌کند و به همین دلیل، ماهی‌های آن منطقه تغییر ژنتیک پیدا می‌کنند و دیگر قابل خوردن نیستند و از طرف دولت گروهی مامور می‌شوند که دریا را ببندد. اهالی از فرط گرسنگی مجبور می‌شوند که به صورت پنهانی از دریا ماهی صید کنند. ناآگاه از اینکه خوردن این ماهی‌ها ممکن است چه بلایی سرشان بیاورد.»

میلاد اشکالی، تیما تقی‌زاده و زینب گلزاری، بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه فانتزی و علمی‌و‌تخیلی ساخته شده است، به عنوان بازیگران اصلی نقش آفرینی کرده‌اند.

عوامل فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران عبارتند از:

تهیه کنندگان: آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، مجری طرح: گلسا غفاری، کارگردان: محمدرضا مرادی، نویسندگان: محمدرضا مرادی و گلسا غفاری، دستیاران کارگردان؛ ندا منفرد و حسن کوه‌پیکر، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، دستیاران تصویر و نور: عباس شیرمحمدی، حمیدرضا حسن‌پور، جلال حسنی، مهدی افشاری و حسین دباغ طهماسبی، مدیر صدابرداری: امیر نخجوان، دستیار صدا: سید زاهد رئیسی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا مرادی، طراحی صدا و موسیقی: احسان افشاریان، خواننده: مسعود شریف، نوازندگان: آرین بهاری و سینا براهویی، تدوین: محمدرضا مرادی، جلوه‌های ویژه: اردشیر عزیزی، اصلاح رنگ‌ونور: مهران دوستی، طراحی و اجرای گریم: آتنا نعمتیان، مشاور رسانه‌ای: محمد کفیلی، طراح لوگو و پوستر: حامد کاظمی و مدیرتولید: آتنا نعمتیان.

محمدرضا مرادی کارگردان فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» در گذشته نیز با دو فیلم کوتاه «دوآل‌پا» و «رنگارنگ»، با سه فیلم کوتاه اخیر خود به ترتیب در دوره‌های سی‌وهشتم، سی‌ونهم و چهلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت.

دیگر خبرها

  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور
  • نماهنگ | شوق عاشقان وصل
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است