Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@23:19:48 GMT

گرایی برنز را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۱۷۸

گرایی برنز را از دست داد

نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشورمان در مصاف مقابل حریف ژاپنی شکست خورد.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از مسابقات کشتی فرنگی المپیک توکیو ۲۰۲۰ فرنگی کار وزن ۷۷ کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف ژاپنی خود از رسیدن به مدال برنز المپیک بازماند. در این کشتی داوران با ناداوری محض به سود کشتی گیر میزبان مانع از کسب مدال برنز کشتی گیر کشورمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در نخست با پنا فلورس از کوبا مصاف داد و در نهایت با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل حریف خود به برتری رسید. وی در دو‌ر بعد به مصاف استارچویچ از کرواسی رفت و‌ توانست حریفش قلدرش را در ۱۰ ثانیه پایانی با نتیجه ۵ بر ۵ و با توجه به گرفتن امتیاز آخر شکست دهد. 

توماس لورینچ مجار دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک حریف گرایی در نیمه نهایی بود و در نهایت فرنگی کار کشورمان مقابل حریف نامدارش ۶ بر ۵ شکست خورد تا راهی دیدار رده بندی شود. 

گرایی در رده بندی با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل شوهی یابیکو از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی المپیک توکیو المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ کشتی کشتی فرنگی محمد علی گرایی مقابل حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم

علیرضا مُهمدی می‌گوید شاید مربیان بعد از آنکه در تایم اول ۲ بر صفر از حریف ازبکش عقب افتاد، به او برای جبران نتیجه اطمینان نداشتند، اما خودش باور داشت که در خاک امتیاز خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از کسب آخرین سهمیه المپیک پاریس از سوی علیرضا مُهمدی، طالب نعمت‌پور مربی تیم ملی فرنگی ضمن تبریک به خانواده کشتی و مردم بابت تکمیل سهمیه‌ها، گفت: علیرضا کشتی سخت و سنگینی با حریف ازبک داشت که عنوان‌دار جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی اخیر بود. او یکی از تاپ لِول‌های این وزن است، اما علیرضا مُهمدی هم در یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و امروز هم توانست به سهمیه المپیک برسد. امیدواریم این روند خوب تا المپیک حفظ شده و او یکی از افتخارآفرینان کشتی ما در پاریس باشد.

در ادامه مُهمدی نیز درباره حریف فینالش اظهار داشت: خدا را شکر تاکتیکی را که با آقا طالب (نعمت‌پور)  کار کرده بودیم، اجرا کردم. مربیان زیاد اطمینان نداشتند که بتوانم در وقت دوم امتیاز از دست داده را جبران کنم، اما خودم اعتمادبه‌نفس لازم را داشتم و مطمئن بودم که می‌توانم در تایم دوم نتیجه را جبران کنم. این سهمیه را به مردم ایران و مردم خوب ایذه‌ تقدیم می‌کنم.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی فرنگی هم در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در کمتر از 100 روز آینده تیم ملی به آمادگی لازم جهت شرکت در المپیک برسد.

او همچنین ضمن تقدیم این نتیجه به مردم، از فدراسیون کشتی بابت امکاناتی که در اختیار تیم‌های ملی قرار داده است، تشکر کرد و گفت: از همه همکارانم و مربیان سازنده که در این افتخار سهیم بودند سپاسگزارم و امیدوارم در المپیک شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • حسرت المپیک پاریس بر دل جردن باروز ماند/ پایان تلخ افسانه
  • شکست دوباره و شوکه کننده دیوید تیلور مقابل حریف گمنام آمریکایی و از دست دادن المپیک 2024 پاریس! / فیلم