Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تنفیذ حکم ریاست جمهوری را به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

با اهدای سلام و تحیات؛

حضور باشکوه، پرمعنا و عزت‌آفرین ملت غیور ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رأی، به‌رغم عملیات روانی و تبلیغات مسموم و زهرآگین دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و وضعیت دشوار ناشی از شرایط کرونایی در کشور، بار دیگر هوشمندی، هوشیاری و زمان‌شناسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند و برگ زرین و افتخارآمیز جدیدی در تاریخ این سرزمین افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سپاس به درگاه حضرت باریتعالی، تنفیذ رأی ملت و نصب جنابعالی بعنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران با حکم مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه نیروهای مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف، دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزیز و دولتمردان همراه در این مسئولیت خطیر و تاریخی و همت و مجاهدت در صیانت از امنیت کشور، تقویت وحدت و عزت ملی، ارتقای ابهت نظام مقدس اسلامی و مأیوس ساختن دشمن، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بهره‌مندی از حمایت‌های ملت فهیم و آگاه و سایر قوا را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 5272043 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دولت سیزدهم حجت الاسلام رئیسی محمد باقری سیدابراهیم رئیسی برجام اسحاق جهانگیری مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا حسن روحانی دولت سیزدهم مقام معظم رهبری هیئت دولت دولت دوازدهم آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع محمد جواد ظریف نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه۷ فروردین ماه) در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

«طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد/ مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این 6 ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی