Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۱۹۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۱۵۰ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۷۹۶ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و ۲۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت هشت بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و بیان کرد: تعداد جانباختگان کرونا در استان بوشهر به هزار و ۴۴۸ نفر رسیده است.

شناسایی ۶۷ هزار مبتلا

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۷ هزار و ۸۲۹ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر ثبت شده است.

کشمیری خاطرنشان کرد: طی روزها و هفته‌های گذشته شاهد افزایش مستمر تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی در سطح استان بوشهر هستیم و ظرفیت بیمارستان‌های استان در حال تکمیل است.

وی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و افزایش آمار مرگ و میر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و گناوه آمار مبتلایان روند رو به رشدی داشته به طوری که ظرفیت بیمارستان‌های این شهرستان‌ها در حال تکمیل شدن است.

تشریح وضعیت واکسیناسیون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به انجام واکسیناسیون گروه سنی ۸۰، ۷۰، ۶۰ و ۵۰ ساله‌ها در استان اشاره کرد و ادامه داد: واکسیناسیون گروه سنی ۴۵ سال در حال تکمیل شدن است.

وی با اشاره به اینکه پس از واکسیناسیون خبرنگاران و معلمان، اولویت با واکسینه شدن کارمندان بانک‌ها است افزود: پس از کادر درمان، بانک‌ها بیشترین فوتی را داشته‌اند که به این منظور اقدامات لازم برای واکسیناسیون این افراد در حال انجام است.

کد خبر 5272042

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا عید غدیر خم شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل محرم 1400 ایلام استان بوشهر حال تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد