Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده است. ما هم با فراز و نشیب هایی که داشتیم با بدشانسی و ظلمی که در حق ما شد جایگاه خوبی را در پایان لیگ کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باز هم می گویم واقعا به گل‌گهر ظلم شد.

وی افزود: شرایط جام حذفی نسبت به لیگ متفاوت است. امیدوارم فقط و فقط مسائل تاکتیکی تاثیرگذار باشد. بازی‌های گل گهر را هر کس می بیند لذت می برد. همه می گویند از بازی گل گهر لذت می بریم. ما لیاقتمان در لیگ بیشتر از این ها بود.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر اضافه کرد: متاسفانه فقط و فقط به خاطر امیر قلعه نویی به تیم شهرستانی با سیصدهزار نفر جمعیت ظلم کردند. ما راهی نداریم جز واگذار کردن آنها به خدا. از همه افرادی که لیگ فرسایشی را تمام کردند تشکر می کنم. همه از این لیگ اذیت شدند و جا دارد از همه عزیزان تشکر کنم.

وی گفت: حرف ما این است عدالت در زمین اجرا شود و فکر نمی کنم توقع زیادی است. برخی شاهد این بودند که نا عدالتی علیه ما تبدیل به ظلم شد و صدای خیلی ها را درآورد. ممکن بود ما در لیگ چهارم شویم. من می دانم سرچشمه این اتفاقات کجاست اما کاری از دستمان بر نمی آید جز اینکه به خدا واگذار کنیم و تلاشمان را بیشتر کنیم.

قلعه‌نویی گفت: داوران ما با این کمبودها واقعا ایثار می کنند. متاسفانه داوران قاطعیت لازم را ندارند. خواهش من این است که برخورد کنند. چرا که همه در کنار خط داد می زنند و این موضوع ظاهرا به یک امتیاز مثبت تبدیل شده است. من به عنوان مربی قرارداد خوب با باشگاه می بندم اما شرایط داوران اینگونه نیست. باید به سمتی برویم که داوری فوتبال به یک شغل محسوب شود و از همه نظر تامین شوند. چه اشکالی دارد یک داور درآمد ماهی ۲۰ میلیون داشته باشد؟ باید لیگ ما حرفه ای و عدالت محور شود. فضای مجازی شرایط را به سمتی برده که کارشناس می ترسد حق را بگوید. این مسائل ممکن است شرایط را از عدالت دور کند.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است بازی فردا به ۱۲۰ دقیقه کشیده شود، اضافه کرد:  فوتبال به خیلی از شاخصه ها بستگی دارد. من قول می دهم بازی خوبی را شاهد باشیم. دنبال فوتبال زیبا و تماشاگر پسند هستیم اما اگر این ظلم ها علیه ما نمی شد شرایط بهتر بود. امیدوارم فردا شرایط خوبی را شاهد باشیم. امیدوارم شرایط به سمتی برود که آرامش داشته باشیم.

قلعه نویی ادامه داد: در خصوص هر کس بخواهیم حرف بزنیم باید آماری صحبت کنیم. مثلا در هشت سال گذشته آمار شرایط اقتصادی، فرهنگی هنری و ورزشی چگونه بوده است؟ اینگونه نباشد که مانند قبل وزارت ورزش حیات خلوت دولت باشد. قبلا یک فرد در انتخابات ریاست جمهوری نقش داشت بعد که به پستی نمی رسید او را به عنوان رییس سازمان تربیت بدنی یا وزیر ورزش انتخاب می کردند. باید نگاه برای ورزش، ورزشی باشد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: وزیر بعدی باید چند شاخصه داشته باشد. تجربه کاری، تخصص، مدیریت درست، اگر هم از جنس ورزش باشد خوب است. برنامه محور باشد زیرا در ایران چیزی به نام برنامه نداریم و همه قانون به شخص مربوط می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان امیرقلعه نویی باشگاه استقلال تیم فوتبال گل گهر سیرجان جام حذفی فوتبال قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ وحید امیری کاپیتان تیم پرسپولیس به نمایندگی از تیم ملی فوتبال در این مراسم حضور داشت و در مورد انتخاب صحنه‌های بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌ها به عنوان صحنه‌های ماندگار ورزش گفت: از مردم ایران تشکر می‌کنم که به تیم ملی رای دادند و به صحنه‌های بازی ایران و ژاپن را به عنوان صحنه ماندگار ورزش انتخاب کردند.

وحید امیری در مورد مصدومیت و از دست دادن جام جهانی و غیبت در بازی تاریخی ایران و ژاپن گفت: باورکنید یکی از بهترین روز‌های فوتبالی ام بود براشون آرزوی موفقیت کردم و بعد از بازی خوشحال بودم و به بازیکنان زنگ زدم و تبریک گفتم.

وی در پاسخ به حضور مجدد در تیم ملی گفت: من امروز به نمایندگی از تیم ملی در این مراسم حضور داشتم و هر زمان که تیم ملی فوتبال و شخص آقای قلعه نویی به من نیاز داشته باشد مثل سرباز در خدمت تیم ملی فوتبال هستم.

امیری در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قدرت فوتبال ایران بستگی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس دارد واگذاری این دو باشگاه می‌تواند نوید روز‌های خوب را برای فوتبال باشگاهی و ملی ما بدهد.

امیری در مورد احتمال قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: با بچه‌ها حرف زدیم برای تیم‌های دیگر هم احترام قائلیم و بازی به بازی پیش می‌رویم امیدوارم هر تیمی که لایق باشد عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بیانیه نویسی‌ها در فوتبال ایران گفت: در ورزش ایران همیشه جوانمردی حرف اول را می‌زند و امیدوارم در فوتبال هم این اتفاق رخ دهد و قهرمان لیگ در زمین فوتبال مشخص شود و روح جوانمردی در فوتبال حاکم باشد.

این اتفاقات د فوتبال هست  امیدوارم همه اتفاقات درون زمین رقم بخوره روح جوانمردی در ورزش ایران سراغ داریم در فوتبال حاکم باشد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی