Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@01:02:33 GMT

شهردار کرمانشاه استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۵۰۳

شهردار کرمانشاه استعفا داد

شهردار کرمانشاه طی نامه‌ای به استاندار پیش از اتمام مسئولیتش استعفا داد. ناطقان: سعید طلوعی طی مراسمی از سمت خود به عنوان شهردار کرمانشاه، پیش از اتمام مسئولیتش استعفا داد.

طلوعی روز گذشته طی نامه‌ای به استاندار به شرح زیر از سمت خود به عنوان شهردار کرمانشاه استعفا داد:

با سلام و تحیت همان طوری که مستحضرید اینجانب در شرایطی سکان شهرداری را در دست گرفتم که مشکلات عظیمی شهرداری را در برگرفته بود، معوق ماندن ۲ ماه حقوق و مزایای پرسنل و نارضایتی عمومی از وضعیت آسفالت معابر سطح شهر، تنظیف و خدمات دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکن امروز پس از گذشت ۳۰ ماه خدمت شبانه‌روزی لازم است به اطلاع برسانم که به لطف پروردگار و حمایت‌های دلسوزانه حضرتعالی و سایر مدیران جهادی و دلسوز نظام در سطح استان و پرسنل خدوم شهرداری جا دارد از یک یک آن‌ها تشکر و قدردانی نمایم.

علاوه بر انجام صدها پروژه خرد و کلان و ابر پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، اجتماعی و زیرساخت‌های نرم افزاری و تهیه سند چشم‌انداز توسعه پنج ساله شهر نسبت به ارتقا بودجه شهرداری به میزان ۲۳۰ درصد «ارتقا از ۸۰۰ میلیارد تومان در سال تحویل تا سه هزار میلیارد تومان در سال جاری» و موفق به اخذ گواهینامه جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط شهرداری کرمانشاه در سال ۹۹ شدیم.

جنابعالی نیک مستحضرید که این مهم در ایامی محقق شد که تحریم‌های ظالمانه از یک طرف باعث افزایش هزینه‌های مدیریت شهری شده و از طرفی شرایط سخت کرونایی و تعطیلی کسب و کار و پایین آمدن سطح درآمد مردم از جمله درآمد شهرداری و در نهایت عدم همراهی و کارشکنی و مانع تراشی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کار را در مجموعه مدیریت شهری دشوارتر کرده بود.

حالا که به پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرمانشاه نزدیک شده‌ایم و از طرفی برای رسیدگی به امور شخصی و جسمی استعفای خود را از سمت شهرداری به محضرتان تقدیم و از پروردگار متعال برای حضرتعالی و همه مسئولین نظام و در رأس آن‌ها مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی و توفیق و برای مردم شهیدپرور و نجیب و مهمان‌نواز شهر کرمانشاه آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

امید است که اقدامات یاد شده در این برگ آغاز راهی باشد که به امید خداوند ختم به عمران و آبادانی این سرزمین کهن شود.

منبع: صراط

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهردار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، خبر داد:  امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (‌چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) هیات دولت، گفت: امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خصوصی سازی فروشگاه شهروند، گفت: فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی تولید داخل برای مترو خریداری و نصب آنها آغاز شده است.

شهردار تهران همچنین طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

زاکانی تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس