Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@19:05:06 GMT

رسمی؛ سالواتوره سیریگو به جنوا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۶۲۶

رسمی؛ سالواتوره سیریگو به جنوا پیوست

سنگربان با سابقه ایتالیایی راهی جنوا شد.

همانطور که روزهای گذشته مشخص شده بود، سالواتوره سیریگو به صورت رسمی و رایگان با قراردادی ۱ ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به تیم جنوا پیوست. او پس از قهرمانی در یورو 2020 مذاکرات خود را نهایی کرد و راهی این تیم شد.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴

مراکش به جمع ۵۰ کشور تامین کننده امنیت المپیک ۲۰۲۴ در فرانسه پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرالد دارونین، وزیر کشور فرانسه گفت که مراکش به تضمین امنیت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس کمک می‌کند.

به گفته دارونین؛ پلیس مراکش به سازمان‌های مجری نظم و امنیت فرانسه در دوره برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی پاریس کمک خواهد کرد.

راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس

بدین ترتیب مراکش به جمع 50 کشوری پیوست که پیش از این با اعزام مأموران مجری قانون به فرانسه موافقت کرده بودند. در مجموع 2 هزار و پانصد پلیس و ژاندارم خارجی قبل و حین مسابقات در فرانسه حضور خواهند داشت.

بازی‌‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد)  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر