Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل حریفی از فنلاند به مدال برنز المپیک رسید و اولین مدال آور کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو و دومین مدال آور کاروان ایران نام گرفت.

قدس آنلاین: در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان و نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی مقابل آروی ساوولاینن قهرمان زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹ از فنلاند به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۹ بر ۲ به برتری رسید و به مدال برنز المپیک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساروی پیش از این در دور مقدماتی وزن ۹۷ کیلوگرم که روز گذشته(دوشنبه) برگزار شد، در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر ۹ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان با نتیجه ۶ بر صفر پیرو شد اما در نیمه نهایی برابر آرتور الکسانیان دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بود که امروز(سه شنبه) برای کسب مدال برنز به روی تشک رفت اما مقابل شوهی یابیکو از ژاپن ۱۳ بر ۳ شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

پیش از این محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم راهی فینال شد تا تنها فینالیست کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها باشد. وی بعد از ظهر فردا(چهارشنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف پرویز نصیب اف از اوکراین می رود.

همچنین علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم حذف شد و امین میرزازاده در سنگین وزن نیز به عنوان پنجمی المپیک رسید.

ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز موفق به کسب سهمیه المپیک نشد و نماینده ای در این وزن نداشت.

پس از طلای جواد فروغی در رشته تیراندازی که در روز نخست المپیک بدست آمد، برنز ساروی دومین مدال ایران به حساب می آید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمد هادی ساروی المپیک توکیو کشتی فرنگی مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان حضور دارد که امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۳) دو بوکسور ایران به فینال این مسابقات راه یافتند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار شد که میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری از صعود به فینال بازماند تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

طبق برنامه مبارزات امروز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این «کاراتبایف‌» ازبکستانی را شکست داده بود، برابر «الیاس ماگمادوف‌» از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست وزن خود شد. قشلاقی در دیدار نهایی مقابل نماینده قرقیزستان به روی رینگ می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که در گام نخست مقابل «روشن سولیوف‌» ازبکستانی‌ پیروز شده بود، مقابل «توکتوسونلو» از قرقیزستان به برتری رسید تا به عنوان دومین نماینده ایران، به فینال این رقابت‌ها راه یابد. او در فینال این وزن مقابل بوکسور روسیه قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم اما روزبه صفری که پیش از این «الیم‌ بیکو» از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل «رمضان کارانکوف‌» از روسیه شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.

مبارزات فینال این تورنمنت نیز فردا (دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران هم برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند.

کد خبر 846172 برچسب‌ها بوکس ویژه ورزشی روسیه ایران قرقیزستان

دیگر خبرها

  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی با سهمیه کامل در المپیک ؛ رشادت کاویانی و مهمدی در بیشکک
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد