Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:47:11 GMT

«نزاجا» در حراست از مرزهای کشور، آماده‌تر از گذشته است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۷۰۶

«نزاجا» در حراست از مرزهای کشور، آماده‌تر از گذشته است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از کارکنان تیپ ۲۷۷ نزاجا که به تازگی از منطقه مرزی بازگشته‌اند، گفت: ما همیشه باید آماده باشیم و آمادگی خود را در چارچوب ماموریت ذاتی ارتش یعنی حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حفظ کنیم.

وی افزود: امروز نیروی زمینی ارتش طبق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در حراست از مرزهای کشور، هر روز آماده‌تر از روز گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش خطاب به فرماندهان و کارکنان تیپ ۲۷۷ نزاجا، تاکید کرد: همانند مدت حضور در منطقه مرزی، حتی بیشتر، نسبت به بحث آموزش توجه خاص و ویژه داشته باشید و در بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود تلاش کنید.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش کارکنان تیپ ۲۷۷ نزاجا در مدت حضور در منطقه عملیاتی شرق کشور تجلیل شد.

کد خبر 5272077 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نیروی زمینی ارتش ارتش سیدابراهیم رئیسی برجام اسحاق جهانگیری دولت سیزدهم ایالات متحده امریکا مجلس شورای اسلامی حسن روحانی مقام معظم رهبری هیئت دولت دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران آیت الله خامنه ای محمد جواد ظریف وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز سه‌شنبه در نشست هئیت مدیره وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هم‌اکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در مناطق مرزی با روسیه به ۳۳ هزار نظامی رسیده است.

وی دراین‌باره گفت: علاوه بر ۳۳ هزار نظامی ،۳۰۰ تانک و بیش از ۸۰۰ خودروی زرهی ناتو در مرزهای روسیه حضور دارد.

وزیر دفاع روسیه هچنین گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از تمرینات نظامی نیروهای مسلح مشترک ناتو در حال انجام است. بالغ بر نود هزار نفر به منظور آموزش برای دفع تجاوز ادعایی روسیه در این رزمایش شرکت کرده‌اند. ائتلاف ناتو تلاش دارد تا فعالیت خود را در قطب شمال تشدید کند.

کد خبر 6086645

دیگر خبرها

  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف