Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به دخالت های اروپا در مسائل داخلی لبنان، این اقدامات را در راستای تأمین منافع کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اروپایی ها در مواجهه با دموکراسی در لبنان، رفتاری متناقض و دوگانه دارند به این معنا که اگر فردی در این کشور روی کار باشد که مورد خواست آنها باشد، دموکراسی اجرا شده و اگر فرد مد نظر آنها در قدرت نباشد، یعنی دموکراسی در این کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اروپایی ها اگر مدعی دموکراسی هستند باید به رأی اکثریت ملت لبنان احترام بگذارند، عنوان کرد: اروپایی ها باید تکلیف خود را در برخورد با دموکراسی روشن کنند؛ آنها که زمانی برای چپاول کشورها به آنها لشگرکشی می کردند امروز با اتمام آن دوره، شیوه های نوینی را برای غارت کشورهای منطقه برگزیده اند.

وی در ادامه استانداردهای اروپایی در قبال دموکراسی را دوگانه خواند و افزود: آنها ملتی را تحریم می کنند و مدعی هستند با این تحریم قصد نجات آنها را دارند در حالی که اگر واقعا به دنبال دموکراسی در لبنان هستند باید از دخالت در مسائل داخلی این کشور بپرهیزند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سفر سال گذشته مکرون به بیروت و ادعای برادری وی با ملت لبنان، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم این حمایت تبدیل به تهدید به تحریم شده و اجازه نمی دهند ملت ها برای خودشان تصمیم بگیرند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تحریم لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۸ هکتار کشاورزی بهشهر به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری از تجهیز ۸.۵ هکتار اراضی شالیزاری و باغات سیاه ریشه شهرستان بهشهر به سیستم آبیاری کم فشار و قطره‌ای و تحویل آن در فروردین ماه امسال به متقاضیان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

قنبری تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها منجر به جلوگیری از اتلاف آب، سهولت آبیاری کاهش تلفات ناشی از تبخیر در کانال‌های روباز، کاهش نیروی انسانی مورد نیاز بهره‌برداری به لحاظ مکانیزه بودن سامانه، امکان آبیاری اراضی ناهموار و پرشیب، جلوگیری از توسعه و پخش علف‌های هرز در سطح مزارع و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی | آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت تجاوز شدند
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوترش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوارش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • عملیات «وعده صادق» زمینه‌ساز آرامش برای کشورهای منطقه است
  • بازگشایی حریم هوایی کشورهای منطقه پس از عملیات ایران
  • تجهیز ۸ هکتار کشاورزی بهشهر به سامانه نوین آبیاری
  • اصفهان الگوی مناسب برای انتقال دانش پزشکی به کشورهای منطقه