Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی استقلال برابر گل گهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود.

۲ تیم استقلال و گل گهر در حالی فردا برای صعود به فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که شرایط تهران از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت اضطراری قرار دارد.

با این شرایط با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، بازی استقلال برابر گل گهر بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود تا بازی با خطر کمتری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تیم های استقلال برابر گل گهر از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال گل گهر استقلال استقلال گل گهر گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای بازی برگشت شاگردانش برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیمی تأمل برانگیز اتخاذ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس؛ کارلو آنچلوتی با اتخاذ یک تصمیم غیرمنتظره برای بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کنجکاوی و تعجب بسیاری را برانگیخت.

کهکشانی‌ها چهارشنبه شب در انگلیس میهمان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خواهند بود و این در حالیست که بازی رفت دو تیم در مادرید 3-3 مساوی شد. در آن بازی اورلین چوامنی هافبک فرانسوی رئال‌ها سه اخطاره شد و بازی برگشت را از دست داد. با این حال کارلو آنچلوتی نام چوامنی را در فهرست بازیکنانش برای بازی برگشت قرار داده است.

ماراتن پرگل رئال و سیتی برنده نداشت/ تساوی بایرن و آرسنال

 

چوامنی در ماه‌های اخیر به دلیل بحران رخ داده در خط دفاعی رئال مادرید، از خط میانی به خط دفاع انتقال داده شده است و در حالی که نه ناچو فرناندز و نه ادر میلیتائو هنوز آماده بازی نشده‌اند، او می‌توانست نقشی پررنگ را در خانه سیتی ایفا کند و ظاهراً همین موضوع سبب شده رئالی‌‌ها فراموش کنند که او از بازی برگشت محروم است. البته این نخستین باری نیست که آنها یک بازیکن محروم را در لیست‌شان قرار می‌دهند. در واقع آنها سابقه میدان دادن به بازیکن محروم را هم دارند که آخرین مورد آن دنیس چریشف بود که با وجود محرومیت در بازی مقابل کادیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا به میدان رفت و همین اتفاق باعث حذف رئال شد.

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • تصمیم کمیته انضباطی درباره کاپیتان استقلال
  • کمیته انضباطی تصمیم‌اش را درباره کاپیتان استقلال گرفت
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم