Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:43:12 GMT

کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در فردیس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۷۶۵

کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در فردیس

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک انباری در حاشیه شهر فردیس بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات خود ابتدا با انجام اقدامات پلیسی محل استقرار ماینرها را شناسایی و سپس با هماهنگی مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد ۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق که به صورت غیرمجاز به کارگیری شده بودند را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فردیس با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات مذکور را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، متذکر شد: در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به مراجع قضائی منتقل شد.

کد خبر 5272088

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی فردیس دستگاه ماینر کامران ملکی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل محرم 1400 ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

 سرهنگ "مهدی مهدوی کیا"  اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بروجرد، پس از هماهنگی قضائی توسط چندین اکیپ از پلیس‌های تخصصی و کوپ در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

 وی افزود: ماموران این انتظامی با برنامه ریزی هدفمند موفق به کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ خرده فروش، کشف ۶ هزار نخ سیگار خارجی، کشف یک دستگاه خودروی سرقتی، کشف ۴ فقره جرایم سایبری و کشف ۲ دستگاه تلویزیون رنگی ۶۵ اینچ سامسونگ به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد توقیف ۷ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد.

 سرهنگ مهدوی کیا با بیان این مطلب که این گونه طرح‌ها به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه