Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:12:15 GMT

طلسم 10 روزه شکست؛ برنز بر گردن هادی ساروی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۸۲۱

طلسم 10 روزه شکست؛ برنز بر گردن هادی ساروی

محمدهادی ساروی با شکست رقیب فنلاندی خود در دیدار رده بندی به مدال برنز کشتی فرنگی المپیک توکیو رسید.

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره های کشتی فرنگی در توکیو از همان مبارزه اول محمدهادی ساروی بود. این فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم دیروز در دور اول به مصاف آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید تا از همان ابتدا نشان دهد که جزو مدعیان کسب مدال در المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی ساروی دیروز در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر کریل میلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد، اما او پای فینال به سد محکم آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان برخورد کرد و در یک کشتی پر حرف و حدیث 4 بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.


بعد از شکست دیروز میرزازاده و امروز گرایی در دیدارهای رده بندی، همه منتظر شکستن طلسم تیم محمد بنا در توکیو بودند. محمدهادی ساروی که با روحیه روی تشک رفته بود، در تایم اول یک اخطار از داوران گرفت و یک امتیاز هم به حریف او اهدا شد. او در ادامه این کشتی و در تایم دوم مقابل آروی ساوولاینن از فنلاند غوغایی به پا کرد و توانست برابر این رقیب پرانرژی و قدرتمند امتیازات فوق العاده ای بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 


ساروی آنقدر زیبا و باهوش روی حملات حریف امتیاز گرفت و کمرگیری کرد تا کشتی گیر فنلاندی را در خاک بنشاند که دو بار تا آستانه ضربه فنی هم پیش رفت. در نهایت ساروی 9 بر 2 این کشتی پر افت و خیز را برنده شد تا بالاخره بعد از 10 روز کاروان ایران صاحب مدال شود.


این مدال برنز ساروی در وزن 97 کیلوگرم، اولین مدال کشتی فرنگی ایران در توکیو بود؛ اگرچه برای فردا هم محمدرضا گرایی نقره خود را قطعی کرده و باید در فینال برای کسب مدال طلا بجنگد.

محمدهادی ساروی کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدهادی ساروی کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو محمدهادی ساروی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان

در ادامه مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، بنیامین فرجی ملی پوش پینگ پنگ کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها، با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل احمد فاحص از لبنان در جمع چهار بازیکن برتر این رقابتها قرار گرفت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • جنجال همت مسلمی؛ حرف‌های تکان‌دهنده مربی حسن یزدانی: حسن به شما باخت نه تیلور!
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم