Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: دولت جدید باید از محل سالن اجلاس سران بازدید کند و ضمن توجه به قرارداد اولیه مبنی بر برگزاری ۶ برنامه و اجلاس در اصفهان، حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این پروژه مهم اختصاص دهد. - اخبار استانها -

عباس حاج‌رسولی عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون افتتاح پروژه سالن اجلاس سران در این شهر اظهار داشت: قرارداد ابتدایی این پروژه مصوبه دولت بود که پیرو آن دولت پذیرفت که هر سال 6 برنامه به ویژه جلسات اجلاس سران کشورهای اسلامی را در اصفهان برگزار کند و 128 میلیارد تومان نیز در همان سال برای اجرا و تکمیل این پروژه اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه بار سالن اجلاس سران اصفهان بر دوش شهرداری افتاد

وی افزود: متأسفانه این موضوع پس از اتمام دوره فعالیت ما رها شد و دولت نیز نسبت به این پروژه بی‌توجهی کرد و به دنبال آن بارش بر دوش شهرداری اصفهان افتاد. با اینکه ما زمین، پروانه ساخت و این موارد را به صورت رایگان فراهم کرده بودیم اما پیشرفت مناسبی را در روند کار مشاهده نکردیم.

عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر اصفهان با بیان آنکه دولت موظف بود این پروژه را پیگیری کند و تا تکمیل کامل این پروژه حداقل 500 میلیارد دیگر اعتبار لازم است، بیان کرد: ما باید با دولت جدید وارد مذاکره شویم چرا که داشتن چنین سالن‌هایی جزء ملزومات دولت‌ها است و باید دانست که در کشورهای مختلف جلسات مهم‌شان را در شهرهای تاریخی‌شان برگزار می‌کنند.

وی افزود: از نظر من تیم دولت جدید باید از این محل بازدید کند و ضمن توجه به قرارداد اولیه که مبنی بر برگزاری 6 برنامه و اجلاس در اصفهان است، به طور حداقلی 500 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این پروژه مهم اختصاص دهد.

حاج رسولی‌ها با بیان آنکه متأسفانه اکنون هیچ استفاده‌ای از این مکان به موجب نواقص آن نمی‌توانیم داشته باشیم، خاطر نشان کرد: سالن اجلاس محلی برای اهداف بین‌المللی است که ساختار آن تعریف شده است و با اتفاقات سال های اخیر از اصل هدف پیرامون ساخت این سالن منحرف شده‌ایم و نیمه‌تمام بودن این پروژه در بازدید نزدیک از این محل مشهود است.

من به دوستان گفتم که اکنون زمان مناسبی برای افتتاح نیست

وی افزود: ضروری است که دولت جدید پس از بازدید از این محل سعی به اجرایی کردن تعهدات دولت وقت نسبت به این سالن داشته باشد. من به دوستان پیرامون افتتاح این پروژه ناتمام گفتم که اکنون زمان مناسبی برای افتتاح نیست چرا که با افتتاح سالن اجلاس دولت نیز تصور می‌کند که این پروژه به اتمام رسیده است.

پرونده  منظر فرهنگی و تاریخی اورامانات  در کمتر از سه دقیقه مورد تأیید اجلاس جهانی قرار گرفتاعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس در اجلاسیه دوم مشخص شد

دولت باید تکلیف ما را نسبت به این پروژه مشخص کند

عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر اصفهان با بیان آنکه دوستان شهرداری پیش از افتتاح این پروژه باید رایزنی‌هایی را با دولت مستقر انجام می‌دادند، اظهار داشت: البته صحبت‌هایی با دولت انجام داده بودند و در صورتی که دولت نیز نیازی به این سالن و این پروژه ندارد باید تصمیمش را اعلام کند تا ما نیز کاربری این پروژه را تغییر دهیم و تکلیفمان را بدانیم.

وی پیرامون هزینه‌های صرف شده از سوی شهرداری برای افتتاح پروژه نیمه تمام سالن اجلاس، افزود: اصل اساس این پروژه نیاز دولت بوده است، همچنین هزینه و مخارج افتتاح این پروژه از سوی شهرداری در کنار تعهدات دولت نسبت به سالن اجلاس اصفهان چندان حائز اهمیت نیست.

اصفهان برای برگزاری مراسم‌های بین‌المللی محل مناسبی است

حاج‌رسولی‌ها با بیان آن که ما معتقدیم داشتن چنین امکانات و سالن‌هایی جزئی از نیاز دولت‌ها است، ادامه داد: اصفهان برای برگزاری مراسم‌های بین‌المللی شهر مناسبی است، اکنون نیز دیر نیست چرا که این پروژه تا نیمه آماده شده است و همراهی دولت می‌تواند تکمیل و مورد استفاده قرار گیرد.

هزینه از سوی شهرداری برای این پروژه را مجاز نمی‌دانم

وی با بیان آنکه سالن اصلی و جنبی آن به طور کامل تکمیل نشده است و کسی نمی‌تواند از آن استفاده‌ای داشته باشد، گفت: هزینه از سوی شهرداری برای این پروژه را مجاز نمی‌دانم و اگر دولت جدید بگوید که به این محل احتیاجی ندارد کاربری آن را تغییر می‌دهیم چرا که ما برای اصفهان به چنین ساختاری احتیاج نداشتیم و با توجه به آنکه قرار بود چندین میلیارد تومان در کیش برای این بحث صرف شود، همچنین مقام معظم رهبری نظرشان به ساخت سالن اجلاس در بخش‌های مرکزی کشور بود، اصفهان را محل ساخت این پروژه اعلام کردند.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان آنکه چنین سالن اجلاسی با این ساختار و کاملی در دنیا موجود نیست، گفت: کلید اصلی این پروژه استفاده بین‌المللی است و اینگونه که دو دولت آمده و پایش را عقب کشیده گویی که با اصفهان دشمنی داشته است، همچنین از هفته آینده که به طور رسمی فعالیت خود را به عنوان اعضای شورای شهر اصفهان آغاز می‌کنیم این موضوع را پیگیری و در صورت عدم نیاز دولت به این پروژه کاربری آن را تغییر دهیم.

انتهای پیام/163/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو منتخب ششمین دوره شورای شورای شهر اصفهان سالن اجلاس سران سوی شهرداری میلیارد تومان بین المللی دولت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌با توجه به استقبال گسترده مشتریان از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت و ایجاد شرایط ویژه برای سپرده گذاران و دارندگان این حساب، برگزاری این جشنواره تداوم دارد.   بر این اساس دارندگان حساب های قرض الحسنه با افزایش موجودی و یا افتتاح حساب قرض الحسنه می توانند علاوه بر جوایز این جشنواره که شامل 1001 جایزه نقدی و هر یک به ارزش 250 میلیون تومان و صدها هزار جایزه نقدی دیگر است، از شرایط ویژه ای که برای دریافت تسهیلات این گونه از حساب ها فراهم شده بهره مند شوند.   شایان ذکر است علاقه مندان می توانند با حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز به میزان 200هزار تومان و حساب های ارزی 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه کشی شرکت کنند.   بر اساس این گزارش هر سپرده گذار به ازای هر 100 هزار تومان در هر روز یک امتیاز شرکت در قرعه کشی و هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی تر، از شانس بالاتری در قرعه کشی برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود