Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:49:36 GMT

زمان بازگشت تیم ملی والیبال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۱۰۰

زمان بازگشت تیم ملی والیبال مشخص شد

تیم ملی والیبال قبل از ظهر پنجشنبه وارد ایران خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل یکی از شانس های مدال طلا در المپیک یعنی لهستان بسیاری از والیبال دوستان ایرانی حتی به تحقق وعده فدراسیون یعنی کسب مدال در توکیو امیدوار شدند؛ با این حال شاگردان ولادیمیر آلکنو در ادامه مسابقات عملکرد ناامید کننده ای داشته و از راهیابی به مرحله حذفی بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع تیم ملی والیبال ایران بعد از برد برابر لهستان و ونزوئلا یک شکست غیرمنتظره و ناامیدکننده را مقابل کانادا تجربه کرد. تیم ولادیمیر آلکنو در ادامه مقابل ایتالیا و سپس ژاپن نیز شکست خورد تا تنها با کسب دو برد در رتبه پنجم گروه قرار بگیرد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک توکیو باز بماند.

 

بعد از پایان کار والیبال ایران در المپیک حالا قرار است اعضای تیم فردا توکیو را به مقصد ایران ترک کنند. همچنین بر اساس اعلام امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال، آن ها حدود ساعت 11 پنج شنبه وارد ایران خواهند شد. این در حالی است که سعید معروف با تیم به ایران نخواهد آمد و به آمریکا سفر می کند. همچنین به نظر می‌رسد که ولادیمیر آلکنو نیز بعد از پایان قرارداد خود دیگر به ایران نخواهد آمد.

والیبال المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

کد خبر 6084500 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟