Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا اعلام کرد که در پی محدودیت های جدید کرونایی در این کشور که تقاضا برای سفرهای داخلی را کاهش داده است، به طور موقت حدود ۲۵۰۰ کارمند خود را به مرخصی بدون حقوق به مدت حداقل دو ماه خواهد فرستاد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا اعلام کرد که در پی محدودیت های جدید کرونایی در این کشور که تقاضا برای سفرهای داخلی را کاهش داده است، به طور موقت حدود 2500 کارمند خود را به مرخصی بدون حقوق به مدت حداقل دو ماه خواهد فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت هواپیمایی روز سه شنبه اعلام کرد که این تصمیم به طور مستقیم بر خلبانان داخلی، خدمه کابین و کارگران فرودگاه که عمدتا در "نیوساوت ولز" مستقر هستند، تأثیر خواهد گذاشت. کانتاس در بیانیه خود تأکید کرد که این اقدام هیچگونه شغلی را از بین نخواهد برد.

خطوط هوایی کانتاس همچنین اعلام کرد در ماه مه از ظرفیت تقریباً 100 درصدی پروازهای داخلی خود نسبت به قبل از شیوع کرونا استفاده می کرد اما در ماه ژوئیه این رقم به کمتر از 40 درصد رسیده است چرا که محدودیت های قرنطینه به منظور جلوگیری از گسترش سریع کرونای دلتا اجرا شده است.

دستمزد رئیس خطوط هوایی کانتاس استرالیا به دلیل بحران کرونا 83‌درصد کاهش یافتاسترالیا محدودیت‌های کرونایی در ویکتوریا را تمدید می‌کند

پرجمعیت ترین شهر این کشور یعنی سیدنی به شدت تحت تأثیر موارد ابتلا به دلتا قرار گرفته است و حداقل سه هفته و نیم دیگر محدودیت های کرونایی پابرجا خواهد بود. این در حالی است که تلاش ها برای واکسیناسیون جمعیت این شهر در اسرع وقت افزایش یافته است.

آلن جویس، مدیر اجرایی کانتاس به خبرنگاران گفت: براساس تعداد فعلی موارد ابتلا، منطقی است که فرض کنیم مرزهای سیدنی حداقل تا دو ماه دیگر بسته خواهد بود.

این کارمندان که به دلیل بسته شدن مرزها به 6000 همکار خود در بخش بین المللی خطوط هوایی کانتاس افزوده خواهند شد، 750 دلار استرالیا (552.15 دلار) با حمایت دولت به طور هفتگی دریافت خواهند کرد.

این شرکت هواپیمایی پیش از این نیز اعلام کرده بود که طی نیمه دوم سال مالی 2020 به دلیل اثرات فلج کننده بحران کرونا 2.8 میلیارد دلار از درآمد خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار استرالیا ویروس کرونا اخبار استرالیا ویروس کرونا شرکت هواپیمایی خطوط هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس عجیب واردات گوسفند از استرالیا در فرودگاه مهرآباد + عکس

زی‌سان:  مرکز آمار ایران براساس سرشماری انجام شده در سال ۱۳۵۶ آماری از وضعیت کشاورزی و دامپروری ایران منتشر کرد. این گزارش را به نقل از روزنامه اطلاعات ۵ فروردین ۱۳۵۷ بخوانید و عکسی از واردات گوسفند از استرالیا در فرودگاه مهرآباد در دهه ۱۳۵۰ تماشا کنید.

منبع: خبر انلاین

سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • اعمال منع آمد و شد در یکی از شهر‌های استرالیا به علت افزایش جرم و جنایت
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • آبراهه‌های ۲۵۰۰ ساله جاذبه جدید در تخت جمشید شد
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • برپایی ضیافت افطاری ۲۵۰۰ نفری در شادگان
  • ثبت بیش از ۲۵۰۰ مأموریت اورژانس در ایام نوروز
  • بیش از ۲۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه کردستان بازدید کردند
  • ۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر
  • عکس عجیب واردات گوسفند از استرالیا در فرودگاه مهرآباد + عکس