Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا امروز با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه و در مقر کنفدراسیون والیبال آسیا به‌صورت آنلاین برگزار شد که طی آن تیم فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر کشورمان به عنوان نماینده والیبال ایران در گروه B مسابقات با تیم‌های قطر، تایلند ۲، فیلیپین و ازبکستان هم‌گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های تایلند ۱، سریلانکا، قزاقستان، کویت و عراق هم در گروه A مسابقات قرار گرفتند. رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ مهرماه (۸ تا ۱۵ اکتبر) به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

گروه‌بندی مسابقات به این شرح است:

گروه A: تایلند ۱، سریلانکا، قزاقستان، کویت، عراق

گروه B: ایران(فولاد سیرجان ایرانیان)، قطر، تایلند ۲، فیلیپین، ازبکستان

برنامه دور مقدماتی به شرح زیر است:

۱۶ مهر: ایران- فیلیپین

۱۷مهر: استراحت

۱۸ مهر: ایران- ازبکستان

۱۹ مهر: ایران- قطر

۲۰ مهر: تایلند ۲- ایران

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد سال جاری در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان کشورمان با هدایت غلامرضا مؤمنی مقدم برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

غلامرضا مؤمنی مقدم درباره روند آماده‌سازی تیم جوانان برای حضور در رقابت‌های آسیایی گفت: با توجه به این که تیمی جدید را تحویل گرفتم و تیم ملی جوانان سال قبل که قهرمان جهان شدند راهی تیم ملی بزرگسالان شدند، سه گروه را به اردوهای انتخابی دعوت کردیم. گروه اول و دوم بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی جوانان کشور در شهرکرد، گروه آخر بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بودند که از تمامی این بازیکنان ارزیابی صورت گرفت.

وی افزود: از ۲۵ فروردین اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جوانان پسر شروع شد و ۶ اردوی ۱۵ روزه تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که سوم مرداد ماه در اندونزی برگزار می‌شود، خواهیم داشت. فدراسیون والیبال به تیم ملی جوانان مأموریت داده است تا در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) در پاکستان حضور داشته باشد. به عنوان دیدار تدارکاتی کمی زمانش زودهنگام است چرا که هنوز شناخت زیادی از بازیکنان نداریم اما این مسابقات را به فال نیک می‌گیریم تا بتوانیم اعضای تیم را در کوران رقابت‌ها بسنجیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان خاطرنشان کرد: در مدت ۶ اردو جا به جایی و جایگزینی‌هایی در تیم خواهیم داشت تا در نهایت تیمی براساس معیارهای تیم ملی جوانان تشکیل دهیم. با ۱۴ بازیکن به پاکستان می‌رویم و ۱۴ بازیکن دیگر در ایران به تمرینات ادامه خواهند داد تا اردوها با حضور بهترین بازیکنان ادامه یابد.

وی در خصوص بازیکنان حاضر در اردو توضیح داد: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان درباره اهداف توجیه شده و انگیزه خوبی دارند. باید تیم ملی جوانان از عنوان قهرمانی جهان سال گذشته دفاع کند البته حریفان سختی داریم. در قهرمانی آسیا حریفانی چون ژاپن و کره جنوبی را پیش رو داریم که ژاپن در ۲۰۲۲ قهرمان آسیا شد و کره جنوبی سوم جهان شد. باید این دو تیم را شکست دهیم تا مانند دوره پیش قهرمان شویم.

مومنی‌مقدم با تاکید بر این که در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، فرانسه، برزیل و ژاپن اگر با تیم اصلی‌اش حاضر باشد، حریفان اصلی ایران هستند، گفت: این مسابقات سطح بالایی دارد و از اهداف بلندمدت تیم جوانان قهرمانی در جهان است. البته ابتدا به دنبال دریافت مدال طلای آسیایی برای کشورمان هستیم و تمام بازیکنان و همکارانم در کادر فنی در تلاش هستند تا این هدف به دست آید. امیدوارم بتوانیم پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم که مانند تیم پیشین به اردوی بزرگسالان راه یابند.

وی درباره مربیانی که در تهران در مدت حضور تیم اصلی در رقابت‌های کاوا بر تمرینات گروه دوم بازیکنان نظارت می‌کنند، اظهار کرد: کادر فنی اصلی ما در مسابقات کاوا حضور خواهند داشت و از چند مربی جوان دعوت کردیم تا در زمان اعزام تیم به پاکستان، طی ۱۰ روز بر تمرینات گروه دوم در ایران نظارت داشته باشند. تمرینات زیرنظر بنده انجام می‌شود و به دنبال ورود مربیان جوان به چرخه مربیگری هستیم.

وی با بیان این که بازیکنانی که در گروه دوم عملکرد خوبی داشته باشند به اردوی تیم ملی جوانان پس از بازگشت از کاوا ملحق خواهند شد، گفت: طوری برنامه ریزی می‌کنیم که بازیکنان براساس قابلیت‌های فردی و تکنیکی در اردو باقی بمانند. انتخاب براساس شایسته سالاری است و بهترین‌ها انتخاب خواهند شد. معیار تیم ملی جوانان پیشین است که قهرمان جهان شد و سعی می‌کنیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم.

مؤمنی مقدم درباره دیدارهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی جوانان عنوان کرد: برنامه‌ای که به ریاست فدراسیون و کمیته فنی دادم شامل برنامه‌ای کامل بود که براساس آن ۶ تا ۷ دیدار تدارکاتی یک ماه مانده به مسابقات قهرمانی آسیا مدنظر داشتیم چون در آن زمان بازیکنان از نظر آمادگی جسمی، تاکتیکی و فنی به مرحله‌ای رسیدند تا در شرایط مسابقه قرار گرفته و بتوان بهترین‌ها را انتخاب کرد.

کد خبر 6084044 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند