Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جمعیت هلال احمر از ادامه داشتن ارائه خدمات قرارگاه جمعیت هلال احمر در ۱۹ شهرستان محروم استان سیستان و بلوچستان با کمک خیران خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمد حسن قوسیان مقدم دبیر کل جمعیت هلال احمر در این خصوص گفت: از ۱۷ تیر ماه سال جاری، جمعیت هلال احمر در ۱۹ شهرستان محروم استان سیستان و بلوچستان مستقر و خدمات مختلفی را به مردم ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از ابتدای افتتاح این طرح تا صبح امروز کپسول ها و دستگاه های اکسیژن و همچنین مواد ضد عفونی کننده و شستشو بین نیازمندان توزیع شده است.

قوسیان مقدم تشریح کرد: تا این لحظه، ۳۰۴ کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری، ۶۲ کپسول ۲۰ لیتری، ۳۴۶ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری، ۱۹۴ کپسول ۵۰ لیتری به همراه ۶۸۸ مانومتر تهیه و توزیع شده است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ادامه داد: با همکاری تشکل های مردم نهاد علاوه بر تهیه و توزیع کپسول های اکسیژن، ۱۲۳ دستگاه اکسیژن ساز تهیه و توزیع شد.

قوسیان مقدم تصریح کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا که به کرونا دلتا معروف است و با هماهنگی هایی که انجام دادیم، لباس مخصوص و اقلام بهداشتی نیز تهیه و توزیع شد.

او ادامه داد: یک هزار و ۹۰۰ لباس ایزوله، ۳۴۰ شیلد، یک هزار و ۱۰۸ الکل یک لیتری، ۵ هزار اسپری ضد عفونی کننده، ۸ هزار و ۴۳۶ ژل ضد عفونی کننده، ۸ هزار و ۹۷۸ محلول ضد عفونی کننده سطوح و دست ۲۰ لیتری و ۲ میلیون ۹۲۴ هزار و ۲۰۰ ماسک بهداشتی توزیع شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: اقلام بهداشتی دیگر مانند مایع دستشویی، شامپو، صابون، خمیر دندان، مایع ظرف شویی، پنبه و ... از دیگر اقلامی بود که تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

دبیر کل جمعیت هلال با بیان این که بسته های معیشتی نیز در کنار بسته ها و اقلام بهداشتی توزیع شده است، خاطر نشان کرد: توزیع بسته های معیشتی از جمله البسه و غذایی از دیگر اقداماتی بود که جمعیت هلال احمر در استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا آن است.

قوسیان مقدم ادامه داد: مجموع این بسته ها شامل یک هزار عدد روغن، ۲ هزار بسته قند و شکر، یک هزار کیلو برنج، ۴ هزار عدد لیوان، یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم، ۵۵۸ سبد غذایی و ۳۲ کارتن البسه را شامل که بین نیازمندان توزیع شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر به توزیع دیگر اقلام از جمله تانکر های آب اشاره و عنوان کرد: از ابتدای استقرار قرارگاه جمعیت هلال احمر تا کنون، ۱۹ تانکر آب ۵۰۰ لیتری، یک تانکر آب ۲ هزار لیتری، ۱۸ هزار و ۸۰ آب معدنی و دیگر اقلام منزل از جمله یخچال و گاز تهیه و توزیع شده است.

او ادامه داد: جمعیت هلال احمر با کمک خیران و تشکل های مردم نهاد دیگر اقلام نیاز در استان سیستان و بلوچستان از جمله یک دستگاه ونتیلاتور، سه عدد تخت بیمارستانی، پنج عدد ویلچر، ۱۱۰ دستگاه تب سنج، ۵۱ کولر آبی، ۵ هزار و ۱۰۰ ست بهداشتی، ۳۰ عدد ماسک اکسیژن، ۴ عدد دستگاه تلغیظ اکسیژن، ۱۳ پالس اکسیمتر، سه عدد دستگاه کمک تنفسی، ۲۰ هزار ماسک پرستاری و یک دستگاه تخت بیمار را تهیه و بین ۱۹ شهرستان استان سیستان و بلوچستان توزیع کرده است.

قوسیان مقدم تأکید کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، خدمات جمعیت هلال احمر تا اطلاع ثانوی در شهرستان های محروم استان سیستان و بلوچستان ارائه خواهد شد و علاوه بر توزیع این اقلام، ویزیت پزشکان، مشاوره‌های رایگان، ایجاد تفریح و نشاط بین کودکان و ... از اقدامات جمعیت هلال احمر در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان ویروس الکل ماسک پنبه سیستان و بلوچستان قند گاز کودکان سیستان و بلوچستان هلال احمر محروم استان سیستان و بلوچستان دبیر کل جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر تهیه و توزیع شد ضد عفونی کننده توزیع شده قوسیان مقدم دیگر اقلام ۱۹ شهرستان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد

حسن مصفا  گفت: در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه ماشکید روستای کلاتک شهرستان مهرستان تیم عملیاتی هلال احمر در حال جستجو نوجوان ۱۸ ساله در منطقه هستند که براثر بی احتیاطی برای ماهگیری رفته بود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی وضعیت قرمز هواشناسی همواره توصیه شده است هموطنان از اتراق کردن و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

وی بیان کرد: تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خط ارتباطی برای دریافت خدمات امدادی از سوی مردم است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان