Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از جهاددانشگاهی به عنوان مهم ترین نهاد انقلابی علمی کشور یاد کرد و افزود: این نهاد دستاوردهای موفق بسیاری در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ... داشته است.

آیت الله محمود محمدی عراقی به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی (16 مرداد) با تبریک این روز به تمام جهادگران جهاددانشگاهی، گفت: این نهاد، یکی از نهادهای موفق در کشور در بسیاری عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

وی افزود: از آغاز فعالیت این نهاد انقلابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشته و از نزدیک با فعالیت های ارزشمند این نهاد آشنا هستم و آن را یک نهاد موفق جهادی در کشور می دانم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ترویج فعالیت های جهادی در میان اقشار علمی جامعه توسط جهاددانشگاهی، گفت: این نهاد در ترغیب دانشجویان و اعضای هیات علمی به انجام کارهای جهادی نقش به سزایی داشته و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

آیت الله محمدی عراقی افزود: امیدوار هستیم جهاددانشگاهی همچنان انقلابی بودن و جهادی بودن خود را حفظ کرده و دانشجویان و اعضای هیات علمی کشور را برای کمک به مردم پای کار بیاورد.

وی به شرایط سخت اقتصادی کشور و بحران کم آبی اشاره کرد وافزود: در این شرایط همه باید برای کمک رسانی پای کار بیایند چرا که دولت به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد و در عرصه خدمات رسانی به مردم جهاددانشگاهی باید در صف مقدم باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، یکی از اقدامات ارزشمند جهاددانشگاهی را حمایت از این شرکت ها عنوان کرد وافزود: قطعا فردای علمی کشور توسط این شرکت ها ساخته می شود و جهاددانشگاهی توانسته نقش ارزنده ای در حمایت از این شرکت ها داشته باشد.

آیت الله محمدی عراقی با اشاره به اختصاص بودجه های مناسب در حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: امروز نهادهای قدرتمندی مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زمینه حمایت از این شرکت ها و محصولات تولیدی آن ها پای کار آمده اند و فضای مطلوبی در کشور در جهت حمایت از این شرکت ها شکل گرفته که نقش جهاددانشگاهی در این زمینه بسیار پررنگ بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: جهاددانشگاهی به عنوان مهم ترین نهاد انقلابی علمی پژوهشی کشور می تواند در این مسیر نقش موثری داشته و حمایت های بیشتری از شرکت های دانش بنیان به عمل بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی كرمانشاه منطقه کرمانشاه جهاد دانشگاهی پارك علم و فناوري حمایت از این شرکت ها دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حکیم‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در دیدار با احمد حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را به‌عنوان نماد عزت و اقتدار جهادگران عرصه پژوهش و علم و فناوری  در ساحت دانشگاه دانست و اظهار کرد: حضور و نقش بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه حائز اهمیت است و می‌تواند با تربیت سرمایه‌های اجتماعی، دانشگاه را دانشگاهی کارآفرین و در تربیت نسل جوان دانشجو در طراز اول، انقلاب بیش‌ازپیش یاری رساند.

وی افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی خود را اثبات کرده و امروز هر شهری از ظرفیت سپاه در حوزه‌های مختلف بهره برده، پیشرفت‌های خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان عنوان کرد: امروز کشور با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در همه زمینه‌ها نیاز به حضور نخبگان و پژوهشگران دارد که بتواند در زمینه تولید و تجاری‌سازی علم و نیز در زمینه پژوهش ایفای نقش کرده و در این راستا دانشگاهیان به‌عنوان افسران علمی در مقابله با تهاجمات فرهنگی و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌توانند با پژوهش‌های علمی و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه‌های خودکفایی را فراهم کند.

دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان نیز از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن یاد کرد و گفت: دانشگاه محل تولید علم و پرورش نخبگانی است که می‌توانند در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی نقشی سازنده و اساسی را ایفا کند.

احمد حیدری اضافه کرد: دانشگاه باید در همه زمینه‌ها و فعالیت‌های علمی مسئله محور باشد و با مشارکت نخبگان دانشگاهی در کارهای تخصصی، مطالعاتی و تحقیقاتی زمینه‌های خودکفایی را در کشور فراهم کرده و نقش دانشگاه را در توسعه و سازندگی کشور بیش‌ازپیش در عرصه داخلی و بین‌المللی نمایان سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج کشور حمایت می‌شود
  • کانکت پلاس پلی برای بازگشت نخبگان و تأسیس شرکت دانش بنیان
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج از کشور
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان