Web Analytics Made Easy - Statcounter

این ورزشکار توانست رکورد ملی آمریکا در این ماده را نیز ارتقا بدهد. 

فینال دوی ۸۰۰ متر زنان در المپیک توکیو ۲۰۲۰ با قهرمانی آتینگ مو از آمریکا به اتمام رسید. 

به گزارش طرفداری، این ورزشکار ۱۹ ساله که در سال ۲۰۱۸ در المپیک جوانان به مقام دوم دوی ۸۰۰ متر رسیده بود، مسابقه امروز را در خط سوم آغاز کرد ولی در نهایت با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه، نام خود را در تاریخ ورزش دو و میدانی آمریکا جاویدان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مو، کیلی هادکینسون از بریتانیا (1:55.88) و ریوین راجرز از آمریکا (1:56.81) به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان با حضور ۹ تیم از ۶ استان در سالن فدراسیون شطرنج برگزار شد که در پایان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان با کسب ۱۱ امتیاز به مقام سوم رسید.
تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز قهرمان شد و تیم پیکار افکار لرستان با ۱۳ امتیاز مقام دوم را به دست آورد.
بازیکنان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان در این مسابقات استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی راد، سید علیرضا حسینی و رضا صادقی بودند.
مربیگری و سرپرستی تیم را هم مرتضی صادقی بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • الناز شفیعیان در آستانه المپیکی شدن؛ نماینده ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان