Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

برادر ناتنی و بزرگ‌تر اسامه بن‌لادن کاخ خود در محله بل ایر را که بعد از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به مدت ۲۰ سال ترک کرده بود، برای فروش گذاشته است.

ابراهیم بن لادن کاخ خود به آدرس پلاک ۶۳۴ خیابان استون کنیون را به قیمت ۲۸ میلیون دلار به فروش گذاشته است. او این کاخ را در سال ۱۹۸۳ به بهای ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۵ میلیون دلار خرید که با توجه به نرخ تورم، به قیمت امروز معادل ۵.۵ میلیون دلار است.

این برادران ناتنی تنها دو فرزند از ۵۶ فرزند پدرشان محمد بن لادن‌اند. به گزارش نشریه ونیتی فیر گفته می‌شود که او در مجموع ۲۲ زن داشته است.

در آگاهی فروش این کاخ نوشته‌اند: آماده برای بازسازی؛ مالک ۲۰ سال گذشته را اینجا نبوده است.

بن لادن بعد از نقشی که برادر ناتنی‌اش در طراحی حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ایفا کرد و به مرگ دو هزار و ۹۷۷ نفر منجر شد، می‌ترسید به خانه خود در ایالات متحده بازگردد. در زمان وقوع این فاجعه، ابراهیم بن لادن خارج از کشور به سر می‌برد و از آن زمان تاکنون هرگز به آمریکا بازنگشته است.

او در این خانه با همسر سابق خود، کریستین هارطونیان سینای، شخصیتی بانفوذ در عرصه اجتماعی، زندگی می‌کرد که بعدتر با جیسون سینای، موسیقی‌دان، ازدواج کرد.

ظاهرا از وقتی بن لادن این خانه را (در لس آنجلس، کالیفرنیا) ترک کرده، آن را برای مقاصد مختلفی اجاره داده است.

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بن لادن کاخ بن لادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی