Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@09:57:51 GMT

جامانده های دریافت سود سهام عدالت بخوانند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۴۵۹

به گزارش بورس تابناک، محمدرضا پوررضایی درباره دلایل عدم واریز سود مرحله اول و دوم سود سهام عدالت سال ۹۸ برای عده‌ای از مشمولان اظهار داشت: در ابتدا باید گفت که دو مرحله سود سهام عدالت برای حدود ۹۹ درصد از مشمولان واریز شده است و سهامداران تا کنون ۵۰ درصد مرحله اول، ۴۰ درصد مرحله دوم سود را دریافت کردند و ۱۰ درصد باقیمانده مربوط به دو شرکت بورسی است که هنوز به تعهدات خود عمل نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین گروه از کسانی که هنوز دو مرحله سود سهام عدالت را دریافت نکردند از افرادی هستند که هنوز سجامی نشده‌اند و این افراد در ابتدا باید مراحل ثبت نام در سجام و احراز هویت را سپری کنند.

مشاور اجرایی سهام عدالت افزود: اما عده‌ای هم هستند که هر چند در سامانه سجام ثبت نام کرند اما به دلایلی موفق دریافت سود سهام عدالت نشده‌اند. این افراد به دلایلی از جمله مسدودیت حساب، بسته شدن حساب به دستور قضایی، ‌ حساب مشترک، یکطرفه شدن حساب و ... نمی‌توانند سود را برداشت کنند.

پوررضایی با اشاره به راه ارتباطی با سهامداران برای حل مشکل و بررسی دلیل عدم واریز سود اظهار داشت: تمام سهامدارانی که در برداشت سود سهام عدالت با مشکل برخوردند می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند و مشاوران و همکاران ما اماده پاسخگویی به سهامداران هستند.

وی تاکید کرد: برای تمام مشکلات مطرح شده نمی‌توان یک نسخه پیچید و باید موضوعات مورد به مورد بررسی شوند به همین دلیل توصیه می شود سهامداران برای بیان مشکل و رفع آن با شماره مذکور تماس بگیرند.

مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: سهامداران نگران نباشند اگر تاکنون موفق به دریافت دو مرحله سود سهام عدالت نشده‌اند و مشکلاتی از این جنس دارند، سود سهام عدالت در حساب بستانکاری آنها منظور و ذخیره می‌شود.

پوررضایی ادامه داد: مشکل سهامداران عمدتا از طریق تماس تلفنی مشخص و برطرف می شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست و تنها برای مشکلات خاص، سهامداران باید به صورت حضور مراجعه داشته باشند.    

 

منبع: ایلنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی سود سهام عدالت سهام عدالت واریز سود المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران