Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:21:33 GMT

تسهیل توسعه واحدهای صنعتی و معدنی استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۵۱۴

تسهیل توسعه واحدهای صنعتی و معدنی استان تهران

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، یداله صادقی به نامگذاری سال جاری "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها "اشاره کرد  و افزود: درپنجاه و دومین نشست هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، تسهیل توسعه واحدهای صنعتی و معدنی درمحدوده شعاع ۱۲۰کیلومتری استان تهران مصوب و جهت اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی تصریح کرد: براساس این مصوبه صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحدهای دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی و کارت شناسایی مستقر درداخل و خارج شهرک ها و نواحی صنعتی، تا حداکثر دو برابر ظرفیت موجود در زنجیره تولید درعرصه و اعیان موجود با رعایت ضوابط زیست محیطی مربوطه بلامانع است.

وی تاکید کرد: براساس این مصوبه سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است به استعلام های مربوطه به توسعه واحدهای صنفی و صنعتی تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی حداکثر مدت ۲۰روز از تاریخ تکمیل مدارک و مستندات پاسخ دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بیان داشت: اجرای این مصوبه موجب افزایش ظرفیت تولید، ارتقای فناوری و افزایش اشتغال در صنایع استان خواهد شد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران معدن و تجارت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است

علی آبادی  در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی در گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» با توسعه کمی و کیفی صنعت و با همراهی مردم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: سمنان استانی صنعتی و دارای ظرفیت‌های زیادی در تحقق شعار امسال است و دولت سیزدهم حمایت ویژه از صنعت این استان به منظور جهش تولید با مشارکت مردمی را دنبال می‌کند.

علی آبادی با اشاره به سفر خود یک روز زودتر از سفر رییس جمهور به استان سمنان، بیان کرد: با نیت بررسی، جمع‌بندی وضعیت صنعت از امروز در قالب سومین سفر به این دیار آمده‎‌ام.

این مسوول اضافه کرد: بخشی از برنامه سفر رییس جمهور به استان سمنان بازدید از واحدهای صنعتی و برگزاری جشن احیای واحدهای تولیدی است و بر همین مبنا، تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است