Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر تندرستی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از واکسیناسیون ۳۰ درصدی فرهنگیان در کمتر از یک هفته خبرداد

محمدمحسن بیگی مدیر کل دفتر تندرستی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با میزان در مورد واکسیناسیون فرهنگیان گفت: به طور میانگین در حدود ۳۰ درصد فرهنگیان درکل کشور تا به امروز واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آمار واکسیناسیون در برخی شهرها بالاست، تزریق واکسن در مناطق و شهرهای کوچک رو به اتمام است، زیرا تراکم پایین‌تر است و ظرفیت واکسیناسیون آنجا دچار چالش نیست.

وی در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون فرهنگیان تهرانی به کندی صورت می‌گیرد، گفت: استان‌ها با هم متفاوت است ما در برخی استان‌ها تا ۶۰ درصد پوشش واکسینه را هم داشتیم، وزارت بهداشت اعلام کرده است که تا ۲۵ مرداد مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان به اتمام خواهد رسید، اما با توجه به اینکه هنوز کمتر از ۲۰ درصد از فرهنگیان تهرانی واکسینه شده اند این احتمال وجود دارد که این زمان تمدید شود.

محسن بیگی اظهار کرد: در این طرح همه عواملی که با مدرسه در ارتباط هستند از جمله خدمتکاران و رانندگان سرویس مدارس تحت پوشش واکسیناسیون قرار می‌گیرند و با توجه به تصمیم استانداری‌ها در پایگاه‌های مشخص شده برای واکسیناسیون یا در خود مدارس واکسینه می‌شوند.

وی در پایان در مورد این موضوع که آیا واکسیناسیون فرهنگیان نیز بر اساس اولویت سنی است، گفت: این موضوع نیز در اختیار استان‌ها قرار داده شده است، اما صرفا اولویت پذیرش معیارهای سنی نیست و بر اساس لیستی که در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شده است واکسیناسیون انجام می‌گیرد.

/میزان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست