Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدال برنزی که می توانست به علی هاشمی برسد، بر گردن آرتورز پلسنیکس از لتونی نشست

به گزارش طرفداری، علی هاشمی وزنه بردار ایران در دسته 109 کیلوگرم که در حرکت یک ضرب رقابت های وزنه برداری المپیک توکیو 2020 با وزنه 184 کیلو و در جایگاه پنجم به کار خود پایان داده بود، در حرکت دو ضرب اگر وزنه 226 کیلو را بالای سر می برد با مجموع 410 کیلو و با مدال برنز به کار خود پایان می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن که هریستو هریستوف  بلغار با مجموع 408 و نانیف روس با مجموع 409 به کار خود پایان دادند، علی هاشمی این فرصت را داشت که عقب ماندگی خود در حرکت یک ضرب را جبران کند و با 410 کیلو برنده مدال برنز شود اما علی هاشمی هر سه بار وزنه را انداخت و به اصظلاح اوت کرد.

در پایان وزنه بردار ازبک، اکبر ژورائف با مجموع 430 برنده مدال طلا شد. مدال نقره به سیمون مارتیروسیان ارمنستانی با مجموع 423 کیلوگرم رسید و آرتورز پلسنیکس از لتونی با 410 کیلو صاحب مدال برنز شد. علی هاشمی در این وزن با 184 کیلو در یک ضرب و اوت کردن در دو ضرب بین 9 ورزشکار، در رده آخر ایستاد.

در حرکت یک ضرب وزنه بردار ارمنستانی اول بود و وزنه بردار ازبک در جای دوم قرار داشت. بلغار، روس، ایران و لتونی هم سوم تا ششم بودند. اما در حرکت دو ضرب ورق برگشت و وزنه بردار ازبک به جای رقیب ارمنی خود، برنده مدال طلا شد و نقره را به ارمنستان فرستاد. وزنه بردار لتونی هم با عبور از بلغار، روس و ایران مدال برنز را تصاحب کرد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزنه بردار علی هاشمی مدال برنز یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی

۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند و مرحله جدید تمرینات از اول اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، بعد از جلسه با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون، لیست ۱۴ نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه اعلام کرد.

حمید زارع، عبدالله بیرانوند، ایلیا صالحی پور، علی عالیپور، میر مصطفی جوادی، علیرضا عباسپور ، علیرضا معینی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار، آیت شریفی و علی داودی ۱۴ وزنه‌برداری هستند که باید روز ۳۱ فروردین با حضور در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند.

دور جدید تمرینات تیم ملی به صورت ممتد تا المپیک پاریس از روز اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال
  • علی داودی: استرسم برای المپیک کمتر شد/ مسئولان به ما سر بزنند
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم