Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، تیم سازمان ملل در امور افغانستان نگرانی شدید خود را از تشدید درگیری‌ها در شهر لشگرگاه در ولایت هلمند در جنوب افغانستان که طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۰ کشته بر جای گذاشت، بیان کرد. 

این تیم در پیامی توئیتری نوشت: «گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که در ادامه حملات زمینی طالبان به لشگرگاه و تلاش ارتش افغانستان برای دفع حمله ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۸ غیر نظامی زخمی و ۴۰ نفر دیگر کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزارت دفاع افغانستان امروز‌ -‌سه‌شنبه- اعلام کرد که ارتش طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۵ عنصر تروریستی طالبان را از پای درآورده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد

سخنگوی حکومت طالبان گزارش «افغانستان اینترنشنال» درباره دستور رهبر طالبان برای ممنوعیت دیدار مقامات دفتر سیاسی با مقامات خارجی را تکذیب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان اعلام کرد گزارش «افغانستان اینترنشنال»  مبنی بر ممنوعیت دیدار مسئولان دفتر سیاسی هیئت حاکمه افغانستان با مقامات خارجی جعلی است.

افغانستان اینترنشنال به استناد مکتوبی که طالبان تصریح می‌کند جعلی است، گزارش داده بود، در این حکم هر نوع دیدار «خودسرانه آشکار و پنهان» مقامات طالبان با مقامات خارجی ممنوع شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که هیئت حاکمه افغانستان تأکید دارد خواستار روابط خوب با همه کشورهاست و با تمام ظرفیت به دنبال گسترش روابط خود با کشورهای مختلف است.

پیش از این نیز معاون سخنگوی حکومت طالبان با جعلی خواندن گزارش‌های «افغانستان اینترنشنال» درباره اعمال محدودیت بر مراسم محرم گفته بود این یک رسانه نیست و مأموریت جاسوسی دارد.

وی تاکید کرده بود تصمیم‌ها در هماهنگی با علمای اهل تشیع گرفته شده است و محدودیت خاصی وجود ندارد.

رابط غیرقانونی «افغانستان اینترنشنال» در کابل بازداشت شدطالبان: گزارش‌های «افغانستان اینترنشنال» درباره محرم کذب و با رویکرد تخریبی است

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • «جنگ علیه زنان»؛ سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: «جنگ علیه زنان»؛ اسرائیل در 6 ماه گذشته، ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: از 6 ماه گذشته اسرائیل ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • ابراز نگرانی عمیق اتحادیه آلبا از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه
  • ابراز نگرانی سران عراق و اردن از تشدید تنش‌ها در منطقه